loading...
استقلال سرور پرسپولیسه

mahan بازدید : 19 چهارشنبه 05 تیر 1392 نظرات (0)

مجیدی : یا استقــــلال یا خداحافظ فوتبال
کریـمی : یا پرسپولیس یا خداحافظ فوتبال
...
مجیدی : در ایران با پیراهن هیچ تیمی غیر استقلال بازی نمیکنم
 کریـمی : احساسی خداحافظی کردم...
...
مجیدی در واکنش به پیشنهادات : نه،فقط استقلال
کـریمی در واکنش به پیشنهادات : در حال مذاکره با تمام تیم های لیگ
...
فتح الله زاده : مجیدی را بر میگردانم
       رویــــــانییان : کریمی ام الفساد است
165
...
قلعه نوعی : مجیدی سرمایه است،باید برگردد
علی دایی : کریمی مگر خداحافظی نکرده؟اورا نمیخواهم
...
مجیدی بعد از برگشتن به استقـلال : دوستت دارم استقلال
قلب
 کریمی بعد از نخواستن پرسپولیس : یاشاسین تراکتور165

mahan بازدید : 19 سه شنبه 28 خرداد 1392 نظرات (0)

روایتی از قانون های عجیب ایران / پرسپولیس به جای دسته 3 با پلی آف به لیگ آمد

به گزارش خبرآنلاین ؛ شاید این بازخوانی تاریخ بهانه خوبی باشد برای استقلالی ها که این روزها متهم هستند به رفاقت با رئیس سازمان لیگ. این قصه رسیدن باشگاه پرسپولیس است به مسابقات باشگاه های ایران. تیمی که باید از دسته سوم کارش را شروع می کرده اما با یکسری اتفاقات عجیب به زعم سایت تیم ، یکباره سر از دسته اول در می آورد! اینکه یکباره در سال اعلام فعالیت رسمی پرسپولیس ، تعداد تیم ها کم می شود و با کمبود تیم مواجه می شوند بی شک بهانه خوبی است برای استقلالی ها تا برای همتایان پرسپولیسی خود کری بخوانند.

پرسپولیس بهار خود را در آغازین روزهای 1347 با مربیگری دهداری (کاپیتان پیشین شاهین) و سرپرستی برومند آغاز کرد. مطابق مقررات این تیم می بایست کار خود را در فوتبال از دسته سوم و یا حداکثر از دسته دوم باشگاه ها شروع کند اما انحلال چند تیم در این زمان باعث شدتا به جای مسابقات لیگ، یک سری مسابقات رده بندی در سطح باشگاه های پایتخت برگزار شود و در آن مسابقات 44 تیم به رقابت پرداختند که 4 تیم پرسپولیس، تاج (استقلال)، عقاب و پاس سرگروه شدند.از آن پس پرسپولیس به طور رسمی وارد مسابقات باشگاهی ایران شد.

البته این تنها پرسپولیس نبوده که چنین قانونی را برای رسیدن به لیگ استفاده کرده و استقلال هم شاید یکی از معدود تیم های دنیاست که با قوانین عجیب لیگ ایران مستقیما از دسته اول به لیگ 3 و از دسته سوم به لیگ آزادگان صعود کرده است! تبصره ای که حدود 25 سال قبل از استقلال ، پرسپولیس را به دسته اول فوتبال ایران رسانده بود!

***********

این عقده ای ها فقط بلدن جلو ما بگن دسته 3 ای ها ...

اصلا هم کاری ندارن که چی شده و چه اتفاقی افتاده فقط باباشون بهشون گفتن استقلال رفته دسته 3 ها !بیا پرسپولیسی شو ! اینام گفتن باشه بابایی!!

هیچکس نمیگه استقلال چطور از دسته 1 میره 3 و از 3 دوباره میاد 1 !!! پ 2 این وسط چی شد؟

مثل اون قضیه بازی سال 78 که پرسپولیس 9 نفره شد ولی استقلال نتونست توی نیمه 2 یه گل هم بزنه و تا 1 ماه پیش پزش رو می دادن تا اینکه گندش دراومد معاون فدراسیون وقت مصاحبه کرد گفت حرفهای فتح الله زاده رو تایید میکنم ما نذاشتیم استقلال بازیو ببره !

یا سال 73 که که توی 20 دقیقه 3 تا زدیم یهو پورحیدری 3 تا از بهترین بازیکنامونو رو کشید بیرون و دیگه ام حمله نکرد یه دونه ام خوردیم 3-1 شد...هروقتم از پورحیدری می پرسن میگه درباره اون بازی حرف نمیزنم...

روایت یه استقلالیه 52 ساله از اون سال

استقلال در مسابقات قهرمانی کشور که در دو گروه برگزار می شد در گروه خود سوم شد و به نیمه نهایی نرسید و دربدترین حالت میتوان گفت که تیم ششم کشور بود. ولی به بهانه کم کردن تیمهای تهرانی ، سه تیم پاس (قهرمان لیگ ) و پرسپولیس و سایپا را به عنوان تیم های دیگر تهران معرفی کردند.و استقلال را به دسته سوم فرستادند که با قهرمانی در مسابقات به لیگ یک برگشت .

جالب است بدانید که اگر سال بعد هم این قانون عمل می شد پرسپولیس سر از دسته سوم در می اورد چون استقلال در مسابقات انتخابی تهران اول شد و پاس و سایپا در رده های بعدی قرار گرفته بودند ولی دیگر آن قانون مسخره را برداشتند !!!

نکته جالبی در ان زمان وجود دارد که تیم گرمیو از برزیل برای دو دیدار به تهران امد و با پرسپولیس و استقلال بازی کرد که به گفته مربیان گرمیو : تیم استقلال که در دسته سوم بازی می کرد بسیار بهتر از تیم دسته یکی پرسپولیس بازی کرد. و این موضوع کلی باعث خنده و شوخی مردم بود که تیم دسته سومی استقلال با قهرمان امریکای جنوبی بازی کرده و تعداد تماشاگرانش هم بیشتر از تیم دسته یکی بود.


روایت کیهان ورزشی از دسته 3 رفتن استقلال

استقلال که اکنون 66 سال قدمت دارد و قدیمی ترین باشگاه لیگ برتری محسوب می شود در بهمن ماه 1371 به لطف یکسری از آدمهای کارنابلد در مجموعه فدراسیون فوتبال از دسته اول ایران یکدفعه به دسته سوم سقوط کرد ، سقوط استقلال معمای پیچیده ای بود . مسئله ای که در هیچ کجای دنیا چه در این طرف خط استوا و چه در طرف دیگر آن هرگز مشاهده نشد و نخواهد شد .

در آن سال استقلال در لیگ ایران پنجم شد اما به یکباره فدراسیون وقت فوتبال به مدیریت نوآموز و مصطفوی و علی پروین سرمربی وقت تیم ملی که آن موقع در مسائل کلان فوتبال هم حق رأی داشت و دخالت می کرد تصمیم به برگزاری یک دوره مسابقه 8 جانبه میان باشگاههای برتر تهرانی را گرفت تا 4 تیم اول آن را به دسته اول و 4 تیم بعدی را به دسته دوم بفرستد . بازیها شروع شد اما در اواسط آن فدراسیون حرکت غلط خود را غلط تر ادامه داد و دو باشگاه پاس و پرسپولیس را از پیش صعود کرده اعلام نمود به طوری که نتایج آنها در جدول محاسبه نمیشد . با کم شدن سهمیه از 4 به 2 تیم کار تیم استقلال سخت شد و این تیم توانست در جمع بالایی ها قرار بگیرد و قرار شد به دسته دوم برود اما این اتفاق هم نیفتاد و آبی ها را روانه دسته سوم کردند !!

تا قهرمان سال 1370 آسیا در سال 71 راهی لیگ دسته سوم ایران شود و یک اتفاق مضحک و غیرورزشی دیگر در تاریخ فوتبال ایران رقم بخورد . آنهایی که یادآوری آن دوران برایشان به صرفه نیست و یا جوانان کم سن و سالی که بهمن 1371 را به یاد ندارند به اشتباه فکر میکنند تیم فوتبال استقلال از دسته اول لیگ سراسری به دسته دوم و بعد به دسته سوم سقوط کرده که به استقلال لقب دسته سه ایی ها را می دهند و ... جالب اما اینکه استقلال دسته سومی یک سال بعد از سقوط از دسته سوم به دسته اول برگشت . البته بعداً نقش بعضی از آقایان فدراسیون نشین و نزدیک به یک باشگاه خاص !!! در این جریان تخریب باشگاهی برملا شد .


جدول اون سال که ما رو به زور فرستادن دسته 3 !

توی جدول بعدی که دیگه نذاشتم, پرسپولیس 18 امتیاز و پاس 17 امتیاز صعود کردن بعد تیم سوم رو با 15 امتیاز فرستادن دسته 3 ! بعد 4 و 5 و 6 و 7 رو کار نداشتن تیم 8 رو فرستادن دسته 3 !

من اصلا درک نمیکنم این 2 تا جدول رو...مخصوصا مال خودمونو که چرا اینجوری کردن ! این چه قانونی بوده اخــــــــه؟؟!؟!؟! ما اختلافمون با پاسی که صعود کرده فقط 1 امتیازه !

تیم سوم چرا سقوط کنه...

خدا لعنت کنه اون نامردایی که همچین قانونایی گذاشتن و سال بعدش به گوه خوردن افتادن ولی دیگه دیر شده و این اشتباه تاریخی توی تاریخ باشگاه ما ثبت شده...

بردها اونموقع 2 امتیاز داشته

رده بندي تيم بازي برد مساوي باخت گل زده گل خورده امتياز وضعيت
۱ تراكتورسازي تبريز ۱۴ ۸ ۵ ۱ ۲۳ ۱۱ ۲۱ صعود به مرحله دوم
۲ كشاورز ۱۴ ۷ ۴ ۳ ۱۰ ۹ ۱۸ صعود به مرحله دوم
۳ استقلال ۱۴ ۴ ۸ ۲ ۸ ۱۰ ۱۶ سقوط به دسته ۳
۴ صنعت نفت ۱۴ ۵ ۵ ۴ ۱۰ ۱۱ ۱۵  
۵ جنوب اهواز ۱۴ ۵ ۳ ۶ ۱۳ ۱۳ ۱۵  
۶ هما شيراز ۱۴ ۲ ۶ ۶ ۱۴ ۸ ۱۰ سقوط به دسته ۳
۷ وحدت سازي ۱۴ ۳ ۲ ۹ ۱۶ ۲۲ ۹ سقوط به دسته ۳
۸ سپيدرود رشت ۱۴ ۲ ۳ ۹ ۹ ۲۱ ۷ سقوط به دسته ۳

 

mahan بازدید : 15 سه شنبه 28 خرداد 1392 نظرات (0)

نوآموز:استقلال با رفتن به دسته 3 بزرگترین خدمت را به فوتبال ایران کرد !

ناصر نوآموز ، رئیس اسبق فدراسیون فوتبال می گوید یکی از بزرگترین تصمیم های استقلالی ها در تاریخ فوتبال ایران بازی در دسته سوم باشگاه های کشور بوده است. 

ناصر نوآموز که چندی قبل مهمان کافه خبر بود تا در مناظره ای با حضور امیر عابدینی ، مهدی تاج و کاظم اولیایی درباره فوتبال ایران سخن بگوید ، وقتی با اولیایی مدیر سال های دور استقلال روبرو شد خاطره ای از اوایل دهه 70 نقل کرد. از زمانی که رئیس فدراسیون بود و استقلال توسط اولیایی اداره می شد؛« آن سال ما داشتیم لیگ آزادگان را شکل می دادیم و نیاز به ایجاد اصلاحات در ساختار لیگ داشتیم. وقتی در بازی های گروهی شرایط طوری شد که استقلال از گروهش بالا نیامد ، همه می گفتند فوتبال بدون حضور استقلال به هم می ریزد اما من به اولیایی گفتم برو تیم را به دسته سوم ببر.

اگر تیمی مثل استقلال برود دسته پایین تر بازی کند دیگر تا ابد هیچ تیمی جرات نمی کند اگر سقوط کرد ، بهانه بیاورد. خوشبختانه این تصمیم کمک زیادی به لیگ ما کرد و استقلال با تصمیم خوب اولیایی به دسته پایین تر رفت ، برگشت و بعد از آن هم بارها قهرمان فوتبال ایران شد و هیچ خللی هم به بزرگی این تیم وارد نشد.» این درحالی بود که اولیایی با خنده می گفت:« تیمسار شما گفتی ما هم قانون را اجرا کردیم ولی پدرمان را با آن لیگی که راه انداخته بودید ، درآوردید!»

جالبه ! برا اینکه بقیه ازشون حساب ببرن بزرگترین تیم ایران رو فرستادن دسته 3 ! اونم از دسته 1 مستقیم !بعد یه مشت لنگی با اینکه میدونن این سقوط فقط یه کار احمقانه بود ولی بازم مثه عدد 6 جلوی ماها میگن !

خدا پدر نوآموز رو بیامرزه که اینکارو کرد و خدا پدر بازیکنایی که خیانت کردن ما 6 تا بخوریم رو بیامرزه که نذاشتن اینا لالمونی بگیرن جلو ما !

mahan بازدید : 14 شنبه 18 خرداد 1392 نظرات (1)

از استقلال طلب دارم ولی اولویت با بازیکنانی است که موجب قهرمانی استقلال شدند

امین منوچهری درباره فسخ قراردادش با نفت تهران گفت: قرار شد تا من پول به باشگاه بدهم و مطالباتم را هم ببخشم تا رضایت‌نامه خودم را بگیرم و به تیمی دیگر بپیوندم.
او در ادامه افزود: به هر حال شرایط ادامه همکاری نبود. من احساس می‌کنم مدیران نفت تهران هدف خاصی را دنبال نمی‌کردند و با پیشنهادی که به من دادند، احساس کردم که تمایلی به ادامه همکاری با من ندادند. آن‌ها صد میلیون از قرارداد سال گذشته را کم کرده و پیشنهاد جدید داده‌اند. به نظرم رویشان نشد که بگویند تو را نمی‌خواهیم با این حال برای آن‌ها آرزوی موفقیت می‌کنم.
بازیکن سابق نفت تهران درباره آینده‌اش اظهار کرد: در یکی دو روز اخیر صحبت‌هایی را با چند تیم داشته‌ام ولی وضعیتم در آن تیم‌ها قطعی نیست. من در فصل گذشته روزهای خوبی را سپری کردم واقعیت این است که دوست دارم بار دیگر به استقلال برگردم و با این حال سال آینده در هر جا که باشم می‌خواهم بار دیگر با اوج‌گیری خودم را نشان دهم.
او در پاسخ به این سوال که آیا با گل‌محمدی درباره رفتنش صحبت کرده، بیان کرد: یک بار با ایشان حرف زدم اما متوجه نشدم نظرشان چیست. حتما نظر او هم به رفتن من است. اگر می‌خواست بمانم، تلاش می‌کرد تا بمانم. به هر حال جدا از مسائل مالی حفظ شخصیتم برایم اهمیت دارد.
بازیکن سابق استقلال درباره طلبش از استقلال هم صحبت کرد و افزود: کمی از استقلال طلب دارم ولی بازیکنانی که در طول فصل در استقلال بودند و موجب قهرمانی تیم شده‌اند باید در اولویت باشند و من فعلا نیاز به آن پول ندارم و هر وقت پول بازیکنان فعلی را دادند، من هم پولم را طلب می‌کنم.

آدم می مونه تو این مصاحبه هاش... ایشاا... به زودی تو استقلال میدرخشی

mahan بازدید : 17 شنبه 18 خرداد 1392 نظرات (0)

احمد جمشیدیان شنبه به تهران می آید

هافبک جدید تیم استقلال روز شنبه به تهران می آید. 

احمد جمشیدیان که روز یکشنبه گذشته با استقلال به توافق رسید،برای شرکت در امتحانات دانشگاهی خود به اصفهان رفت.
وی روز شنبه به تهران می آید تا برنامه های خود را با باشگاه هماهنگ کند و پس از 48 ساعت بار دیگر به اصفهان خواهد رفت تا اسباب و اثاثیه اش را جمع آوری کند

* مدیرعامل تراکتور گفت:طی مذاکرات مثبتی که با مدیر برنامه های کریمیان داشتیم وی قراردادش را با ما تمدید کرد و در فصل آتی هم در تراکتورسازی حضور خواهد داشت

پیش تر اخباری مبنی بر ابراز تمایل باشگاه استقلال برای به خدمت گرفتن کریمیان منتشر شده بود

با تمدید کریمیان احتمال اومدن فابیو بیشتر شد ...

* حسن اشجاری به ملوان پیوست

mahan بازدید : 14 شنبه 18 خرداد 1392 نظرات (0)

آندرانیک تیموتیان یا همان آندو تیموریان خودمان ،بازیکنی از جنس دوندگی و تعصب ؛حالا بر سر سه راهی مانده: 

استقلال- پرسپولیس -عربها

استقلال اولین هافبکی را که در لیست امیر قلعه نویی میبیند کسی نیست جز آندو ۰اما اینبار با وضعی متفاوت 

استقلال به شدت دچار تنگنای مالی است و قلعه نویی از حاجی خواسته دست به خریدهای سنگین مالی نزند 

به همین علت هم هست که ورژنهای پایین تر آندو را هم درلیست قرار داده(ابراهیمی-نوری)

امادراین میان آندو می داند آمدن به استقلال یعنی حضور در یک چهارم نهایی آسیا و همچنین محبوبیت در میان هواداران 

اما پرسپولیس که حرفی در لیگ و آسیا ندارد از حربه پول استفاده می کند، پیشنهاد سنگین رویانیان به آندو 

از طرف دیگر چند تیم عربی هم خواهان آندو هستند و پیشنهادهای مالی سنگینی می دهند 

حال باید منتظر بمانیم و ببینیم آندو از این سه گزینه کدام را انتخاب می کند 

۱_عشق و تعصب (استقلال)

۲_پول و بی تعصبی (پرسپولیس)

۳_پول و دور ماندن از اتهام بی تعصبی (ماندن در حاشیه خلیج فارس)

mahan بازدید : 23 شنبه 18 خرداد 1392 نظرات (0)

تکلیف فابیو به زودی مشخص می شود

امیر قلعه‌نویی سرمربی تیم فوتبال استقلال در فهرستی که در اختیار باشگاه قرار داده بر مذاکره با فابیو جانواریو تاکید کرده است که این کار از طریق مدیر برنامه‌های بازیکن فصل پیش آبی‌ها صورت گرفته است.

استقلالی‌ها از جانواریو خواسته‌اند در تهران تست‌های مختلفی پزشکی را پشت سر بگذارد تا در صورت تایید معاونت پزشکی این باشگاه، طرفین در خصوص عقد قرارداد جدید پای میز مذاکره بنشینند. این بازیکن در اوایل فصل گذشته دچار پارگی رباط صلیبی شد که پس از جراحی تا پایان فصل خانه نشین شد.

قرار است طی روزهای آتی تکلیف نهایی این بازیکن برای بازگشت به استقلال مشخص شود.


بحث حضورم در سپاهان جدی است / فردا با استقلال حرف می زنم

خبرگزاری فارس: حمودی: بحث حضورم در سپاهان جدی است/دوشنبه معلوم می‌شود در چه تیمی بازی می‌کنم

علی حمودی در خصوص اینکه شایعه شده وی با سپاهانی‌ها به توافق رسیده است اظهار داشت: من از باشگاه سپاهان پیشنهاد دارم و با آنها مذاکرات خوبی انجام داده ام، باید بگویم بحث حضورم در سپاهان جدی است.

وی افزود: البته استقلالی ها هم با من تماس گرفته اند و پرسیده اند که چه زمانی به تهران می‌آیم و پیگیر کارهایم بوده اند اما قرار است شنبه به تهران برگردم و با استقلالی ها هم صحبت کنم.

 مدافع تیم استقلال در خصوص اینکه سرانجام با چه تیمی تمام خواهد کرد گفت: من در این یکی دو روز پیشنهاداتم را بررسی می کنم و فردا هم با استقلالی‌ها صحبت می کنم و فکر می کنم نهایتا تا دوشنبه تیمم را مشخص کنم.


فتح الله زاده : برهانی در لیست مازاد نیست

خبرگزاری فارس: فتح‌الله‌زاده: به بازیکنان ۵ میلیون پاداش می‌دهم/هرچه داریم از امامزاده صالح است

علی فتح‌الله‌زاده با رد شایعه حضور برهانی در لیست سیاه باشگاه استقلال، گفت: ما لیست مازاد نداریم و می‌خواهیم بازیکنان را حفظ کنیم. می‌خواهیم دو سه نفر را هم جذب کنیم تا قوی‌تر شویم. با این حال در پاسخ به سوال شما باید بگویم، آرش برهانی در لیست مازاد ما نیست

مدیرعامل باشگاه استقلال در پاسخ به سوالی درباره‌ی نقل و انتقالات افزود: روز شنبه با آقای امیری جلسه‌ای داریم. با ارائه برنامه از ایشان و بررسی درخواست‌های آقای قلعه‌نویی کار را دنبال می‌کنیم. با مهدی نظری و جمشیدیان توافق کرده‌ایم و با افشین هم صحبت‌های خوبی داشته‌ایم. با هر بازیکنی که آقای قلعه‌نویی بخواهد وارد مذاکره می‌شویم.

فتح‌الله‌زاده در پایان و با تمجید از حضور آبی‌پوشان در تیم ملی و بازی برابر قطر گفت: استقلال در فصل گذشته عملکرد چشمگیری داشت و خوشحالم که دست تیم ملی را هم گرفت. استقلالی‌ها برابر قطر اسکلت تیم ملی شدند و کسی باور نمی‌کرد که ما بتوانیم قطر را شکست دهیم. اکثرا توقع یک تساوی را داشتند اما حضور بازیکنان استقلال در تیم ملی همه‌چیز را عوض کرد. استقلالی‌ها به علت پیروزی‌هایشان برابر تیم‌های عربی حوزه خلیج‌فارس، از روحیه خوبی برخوردارند و کی‌روش هم از این مساله استفاده کرد و نتیجه‌اش را گرفت.


چانه زنی قاضی و استقلال بر سر مدت قرارداد

توافقات اولیه میان محمد قاضی و باشگاه استقلال حاصل شده اما طرفین بر سر مدت قرارداد با هم اختلافاتی دارند. 

قاضی خواهان عقد قرارداد یک ساله است اما باشگاه استقلال می خواهد با این بازیکن قرارداد دو ساله ببندد.

از سوی دیگر امیر قلعه نوعی به مسوولان استقلال اعلام کرده می خواهد با قاضی صحبت کند و سپس وی را برای عقد قرارداد داخلی به باشگاه بفرستد

* بائو: فردا از استقلال جدا می شوم.

* ابن قاسم : پیشنهاد مالی افشین به فولاد بالاست !

mahan بازدید : 16 پنجشنبه 22 فروردین 1392 نظرات (0)

مخالف مهمان نوازی مقابل الهلالی ها هستم

 خبرگزاری فارس: نکونام: خلعتبری در اردوی تیم ملی گفت مصدوم است/ می‌توانستیم به حق برنده شویم

جواد نکونام پس از تمرین امروز استقلال درباره دیدار مقابل الهلال در چارچوب مرحله برگشت لیگ قهرمانان آسیا عنوان کرد: خدا را شکر بعد از برد مقابل الهلال شرایط خوبی داریم و اردوی ما هم به خوبی برگزار شد. امیدوارم در بازی برگشت بتوانیم نتیجه خوبی کسب کنیم و خیالمان یک مقدار برای صعود راحت شود.

وی درباره اینکه الهلال با از دست دادن امتیاز صعودش غیر ممکن خواهد شد، یادآور شد:‌ همیشه بازی مقابل تیم‌های خارجی راحت نیست و این بازی هم می‌دانیم که کار دشواری داریم. به هر حال این بازی سخت‌تر از عربستان نخواهد بود اما آنها چیزی برای از دست دادن نخواهند داشت و تمام تلاش خود را انجام می‌دهند و ما هم امیدواریم با حضور تماشاگران بتوانیم امتیاز لازم را کسب کنیم تا خیالمان از صعود راحت‌ شود.

هافبک استقلال درباره حضور تماشاگران تصریح کرد: در بازی با الهلال در عربستان تماشاگران ما حضور نداشتند اما حتما دعای آنها بدرقه راه ما بوده و قطعا ما به حضور آنها نیاز داریم تا بتوانیم موفق شویم. تماشاگران همیشه یار و یاور ما بودند و حمایت‌های خود را انجام می‌دادند.

نکونام افزود:‌ همیشه بین تیم‌های عربی و ایرانی کری وجود دارد. مردم باخت یا مساوی مقابل تیم‌های عربی را نمی‌خواهند. فقط برد می‌خواهند. ما هم امیدواریم با حضور مردم بتوانیم دل آنها را شاد کنیم.

وی درباره اتفاقاتی که در عربستان پیش از بازی رخ داد، یادآور شد: اتفاقات در نتیجه بازی تاثیر نگذاشت آنها کار خود را انجام دادند و ما را معطل کردند و اجازه ندادند تمرین‌مان برگزار شود. به نظرم ما هم باید با آنها چنین کاری انجام دهیم تا بار دیگر این موضوع را تکرار نکنند. مخالف این موضوع هستم که میهمان‌نوازی داشته باشیم و آنها لذت ببرند و ما اذیت شویم. باید مثل آنها برخورد کنیم.


جباری : با میدان داری در وسط زمین , الهلال را می بریم

خبرگزاری فارس: جباری قهر کرد، مجیدی با عکس خودش عکس گرفت!/هافبک آبی‌ها بستری شد

مجتبی جباری پس از تمرین امروز استقلال عنوان کرد: ما 2-3 روز تمرین نکردیم و پس از ریکاوری تمرینات خوبی را دنبال کردیم.

وی درباره بازی در مقابل الهلال در دور برگشت لیگ قهرمانان آسیا یادآور شد: امیدوارم بازی‌های خوبی انجام دهیم و برنده میدان باشیم تا بتوانیم صعود خود را به مرحله بعدی رقابت‌ها قطعی کنیم.

هافبک استقلال درباره نقاط قوت و ضعف دو تیم تاکید کرد: 2 تیم بازیکنان توانمند و خوبی دارند. فکر کنم الهلال در خط حمله از سرعت خوبی بهره می‌برد. اگر ما بتوانیم توپ را در میانه میدان بیشتر بگردانیم برنده میدان خواهیم بود.

کیانوش رحمتی نیز پس از تمرین تصریح کرد: بازیکنان با روحیه خوبی تمرین می‌کنند و امیدواریم بازی در مقابل الهلال را در آزادی ببریم تا صعودمان قطعی شود و بعد برای سرگروهی تلاش خواهیم کرد


یاسر القحطانی را می زنم !

خبرگزاری فارس: عمران‌زاده در آستانه بازگشت به استقلال/ساموئل فردا و کاماچو چهارشنبه می‌آید

حنیف عمران‌زاده در پایان تمرین استقلال در جمع خبرنگاران در مورد بازی با الهلال گفت: بازی بسیار سختی داریم. البته این را بگویم که اگر یاسر القحطانی در تیم الهلال بازی کند قطعا او را می‌زنم. او در بازی رفت دو بار به قصد زدن پای من آمد و همچنین به رحمتی فحاشی کرد که من به تلافی این بی‌ادبی او را خواهم زد و این بی‌حرمتی را تلافی می‌کنم.

وی ادامه داد: امیدوارم تماشاگران استقلال سه‌شنبه به ورزشگاه بیایند تا حریف عربستانی مثل ورزشگاه تبریز کپ کند. البته امیدوارم بلندگوی ورزشگاه 45 هزار تماشاگر را به اشتباه 25 هزار نفر اعلام نکند. در بازی با العین 45 هزار نفر به ورزشگاه آمدند اما بلندگوی ورزشگاه تنها 20 هزار نفر اعلام کرد.

عمران‌زاده در مورد شوخی او در پایان تمرین با برخی بازیکنان استقلال گفت: در حال آقا وسط بازی کردن بودیم که نکونام با من شوخی کرد و کاوری که بین بازیکنان دست به دست می‌شد را من گرفتم و پاره کردم


منتظر هواداران هستیم

خبرگزاری فارس: ماجدی: هواداران آذری‌زبان با تعداد معقول بیایند/ موسوی قهر نکرده است

میرشاد ماجدی  اظهار داشت: شب گذشته به استقبال نماینده الهلال رفتیم. از او بابت مصاحبه هایی که در روزنامه های عربستانی علیه استقلال انجام داده بودند گلایه کردیم و او هم گفت این صحبت ها را مطرح نکرده اند و حتی به مدیرعامل باشگاه الهلال هم زنگ زد و به او گفت که باشگاه استقلال چه استقبال خوبی از او به عمل آورده است.

وی با اشاره به اینکه در عربستان استقبال خوبی از استقلال نشد، تصریح کرد: ما نباید اگر آنها اشتباهی می کنند همان اشتباه را تکرار کنیم. توپ فوتبال باید برای رفاقت بیشتر باشد. شب گذشته خودشان هم متوجه شدند که ما چه استقبالی از آنها کردیم.

ماجدی در ارتباط با بازی روز سه شنبه گفت: استقلال شرایط خوبی برای این بازی دارد و تنها منتظر هواداران هستیم. زمانی می گفتند تیم خوبی بازی نمی کند و یا بد نتیجه می گیرد هواداران نمی آمدند اما اکنون همه چیز مهیا است و منتظر حضورشان هستیم.

ماجدی در ارتباط با اینکه آیا زمان بازی این تیم با گهر در هفته سی و یکم لیگ برتر که جمعه هفته جاری تعیین شده یک روز به تعویق افتاد یا خیر گفت: هنوز که سازمان لیگ به درخواست ما جوابی نداده است اما اگر این تاریخ عوض نشود خیلی به ضرر استقلال است. آرزو می کنیم که به تعویق بیفتد. ما اگر از مقام والای انسانیت صحبت می کنیم نباید این مقام را زیر سوال ببریم.قهرمانی در ازای چه چیزی باید به دست آید. سلامت بازیکنان در خطر است و کاش به این مسئله اهمیت بدهیم.


با کسب پیروزی صعودمان قطعی می شود

خبرگزاری فارس: حمودی: حضور مجیدی روی بازیکنان تاثیر روانی مثبتی دارد

علی حمودی در پایان تمرین استقلال در مورد دیدار مقابل الهلال عربستان گفت: با این پیروزی خیالمان را برای صعود به مرحله بعد قطعی می‌کنیم، اگر بتوانیم الهلال را شکست دهیم با قطعی شدن صعودمان دیگر فقط به لیگ برتر فکر می‌کنیم.

وی افزود: تیمی که در زمین خودش شکست خورده مطمئناً در مقابل هواداران ما با ترس وارد زمین می‌شود. الهلال کار بسیار سختی پیش رو دارد. در این مدت تمرینات بسیار خوبی انجام دادیم و با وجود فاصله کم بازی‌ها مطمئن باشید الهلال را می‌بریم

mahan بازدید : 11 پنجشنبه 22 فروردین 1392 نظرات (0)

گلزنی مجیدی در بازی دستگرمی باعث تشویق شدید هواداران شد

تیم استقلال یک روز پس از شکست مقابل الهلال از ساعت 17 امروز د رزمین شماره 2 ورزشگاه آزادی تمرینات خود را پیگیری کرد

* سید مهدی رحمتی،‌آرش برهانی، سیاوش اکبرپور و جی لویید ساموئل به همراه حسن اشجاری غائبان تمرین امروز محسوب می شدند. ساموئل به دلیل آسیب‌دیدگی از ناحیه مچ پا به محل تمرین آبی‌پوشان نیامد. دکتر نوروزی در این باره به خبرنگاران گفت:‌این بازیکن به کلینیک رفته و وضعیت او برای بازی با گهر مشخص نیست قرار است از این بازیکن فردا تست گرفته شود. سایر بازیکنان هم مشکلی ندارند.

*حسن اشجاری فعلا به دلیل مصدومیت باید فیزیوتراپی کند

* فرزاد مجیدی هم در تمرین امروز حضور یافت و به صحبت با امیر قلعه نوعی پرداخت. آنها درباره اتفاقات بازی دیروز و تشویق فرهاد مجیدی با یکدیگر به صحبت پرداختند.

* قبل از آنکه تمرین آبی‌پوشان آغاز شود، چند هوادار نسبت به عملکرد سیاوش اکبرپور معترض شدند و می‌خواستند این موضوع را به گوش سرمربی استقلال برسانند؛ اما تعداد دیگری از هواداران با آنها مخالفت کرده و می‌گفتند سرمربی باید تصمیم بگیرد که چه بازیکنی به میدان برود و هواداران حق اعتراض ندارند چون سرمربی بازیکن را تمرین می‌دهد و با آنها زندگی می‌کند. این تعداد از هواداران دقایقی با یکدیگر در این باره صحبت کردند و سپس قضیه خاتمه پیدا کرد.

* فرهاد مجیدی که در فهرست 18 نفره بازی روز گذشته حضور نداشت امروز در کنار دیگر بازیکنان برنامه‌های تمرینی را انجام داد

* محمد نیک‌سیرت مهاجم اسبق استقلال به همراه فرزاد مجیدی، دکتر نورزی، سیروس دین‌محمدی و شاهرخ بیانی در تمرین امروز آبی‌پوشان حضور داشتند.

* در ابتدای تمرین امروز امیر قلعه‌نویی بازیکنان اصلی استقلال را دور هم جمع کرد و در خصوص شکست در بازی روز گذشته با آنها به صحبت پرداخت. وی که با لباس شخصی به محل تمرین آمده بود برای دقایقی عملکرد بازیکنان را مورد نقد قرار داد و از آنها خواست که برای بازی با گهر شکست مقابل الهلال را فراموش کنند.

* بعد از صحبت‌های قلعه‌نویی تمامی بازیکنان برنامه‌های تاکتیکی را پشت سر گذاشته و زیر نظر مجید صالح، ستار همدانی،‌کریم بوستانی و حاج قاسم برنامه‌های تمرینی را پشت سر گذاشتند.

* علی حمودی، حنیف عمران‌زاده، پژمان منتظری و فرزاد حاتمی 4 بازیکنی بودند که بعد از تمرین ریکاوری بازی تنیس فوتبال را انجام دادند.

* بازیکنان تیم استقلال در تمرین امروز همچنان در خصوص شکست مقابل الهلال و اتفاقات رخ‌داده در این مسابقه صحبت می‌کردند.

* گلزنی فرهاد مجیدی در فوتبال دستگرمی موجب شد هواداران حاضر بشدت مجیدی را تشویق کنند.

* دکتر نوروزی که در تمرین امروز تیم استقلال حضور داشت، برای دقایقی با امیر قلعه‌نویی به صحبت پرداخت


برخورد گرم سید مهدی و وحید در کمپ تیمهای ملی

خبرگزاری فارس: برخورد جالب رحمتی و طالب‌لو در کمپ تیم‌های ملی/صحبت‌های دروازه‌بان استقلال برای ملی‌پوشان

وحید طالب‌لو مربی گلرهای تیم ملی زیر چهارده‌ساله‌ها در شرایطی که اردوی این تیم به تازگی تمام شده تمرینات دروازه‌بانان را تعطیل نکرده و آنها را برای تمرین به کمپ تیم‌های ملی می‌برد.

در این راستا وی عصر امروز مهدی رحمتی دروازه‌بان استقلال را در کمپ دیده و او را با خود سر تمرین گلرها برده است و مهدی رحمتی نیز چند دقیقه‌ای با بازیکنان صحبت کرد و به آنها گفت که شما آینده این فوتبال هستید و باید از اینکه دروازه‌بان خوبی مثل طالب‌لو شما را تمرین می‌دهد، خوشحال باشید.

وی همچنین به گلرهای نوجوان گفت که طالب‌لو یکی از بهترین دروازه‌بان‌های فوتبال ایران است

بـــــــه بــــه ...ایشالله همیشه باهم خوب باشید

mahan بازدید : 13 دوشنبه 19 فروردین 1392 نظرات (0)

تیم استقلال که خود را برای دیدار مقابل الهلال عربستان آماده می‌کند، از ساعت 17 امروز در زمین شماره 2 ورزشگاه آزادی تمریناتش را پیگیری کرد. در ابتدای تمرین امروز امیر قلعه‌ نویی حدود 10 دقیقه با بازیکنان تیم استقلال صحبت کرد و در خصوص بازی روز سه‌شنبه توضیحاتی را به آنها ارائه کرد. 

*خسرو حیدری از ساعت 16:15 در محل ترمین حاضر شده بود اما با توجه به اینکه هیچ یک از اعضای تیم نیامده بودند، در خودرویش منتظر ماند تا سایرین به محل برسند

*قبل از شروع تمرین سرمربی تیم استقلال به همراه کادر فنی و کادر پزشکی جلسه‌ای سرپایی برگزار کردند.

*جواد نکونام و میثم بائو 2 بازیکنی بودند که به عنوان آخرین نفرات خود را به تمرین رساندند.

*مهدی رحمتی با وسیله‌ای جدید که جزو ابزار تمرینی دروازه‌بانی است به محل تمرین آمد. وی قبل از آغاز تمرین این وسیله را به تیرک دروازه وصل کرد و در طول تمرین با این وسیله کار می‌کرد.

*مجتبی جباری قبل از آغاز تمرین امروز برای دقایقی با سرمربی استقلال به صحبت پرداخت.

*منصور پورحیدری، شاهرخ بیانی، سیروس دین‌محمدی و میرشاد ماجدی جزء نفراتی بودند که در تمرین امروز استقلال حضور داشتند.

*فرهاد مجیدی که بازی گذشته آبی‌پوشان مقابل الهلال را به دلیل مصدومیت از دست داده بود امروز بدون مشکل در کنار دیگر بازیکنان به تمرین پرداخت.

*2 گروه تصویربرداری از صدا و سیما برای پوشش تصویری از تمرین آبی‌پوشان به ورزشگاه آزادی آمدند.

*مسئولان حراست استادیوم آزادی نظارت ویژه‌ای روی ورود و خروج خبرنگاران به عمل می‌آورند.

*در اواسط تمرین خبرنگار واحد مرکزی خبر که برای گفت‌وگو با مربیان و بازیکنان استقلال به ورزشگاه‌ آزادی آمده بود با مخالفت سرمربی تیم استقلال مبنی بر انجام مصاحبه مواجه شد. در این بین روابط عمومی استقلال با سرمربی این تیم دقایقی به صحبت پرداخت اما این صحبت نیز بی‌فایده بود. رضوانی خبرنگار صدا و سیما در این باره به خبرنگاران گفت با مخالفت سرمربی تیم استقلال روبرو شدم و ظاهرا این موضوع به خاطر پخش حاشیه‌های شب گذشته برنامه خارج از گود بوده است.

*حدود 30 نفر از طرفداران تیم استقلال در تمرین امروز آبی‌پوشان حضور داشته و نظاره‌گر برنامه ‌های تاکتیکی شدند.

*بازیکنان تیم استقلال در ابتدای تمرین امروز به دویدن دور زمین پرداخته و زیر نظر حاج قاسم کار کردند. سپس بقیه بازیکنان در قالب گروه‌های مختلف به کارهای تاکتیکی پرداختند و شوت به سمت دروازه را تمرین کردند. آخرین مرحله تمرینی آبی‌پوشان ارسال از جناحین بود که بازیکنان در گروه‌های 4 نفره آن را انجام دادند.

*آخرین تمرین تیم استقلال فردا برگزار خواهد شد و این تیم روز سه‌شنبه از ساعت 21 به مصاف الهلال عربستان خواهد رفت

mahan بازدید : 19 یکشنبه 08 بهمن 1391 نظرات (0)
عباس محمدرضایی نخستین خرید استقلال در نیم فصل لیگ دوازدهم لقب گرفت. بازیکنی که در تیم فجر یکی از مهره‌های کلیدی و موثر به حساب می‌آمد. استقلال اما می‌تواند ۶ بازیکن دیگر به خدمت بگیرد. سازمان لیگ به تیم‌های حاضر در لیگ برتر اجازه داده در نیم فصل لیگ دوازدهم تا ۷ بازیکن تیم خود را تغییر دهند. قانونی که فصل قبل وجود نداشت و حتی ابتدای فصل هم گفته می‌شد تیمی که لیستش را پر کند دیگر نمی‌تواند بازیکن جدید به خدمت بگیرد اما ظاهرا لابی‌های پشت پرده سبب شده این قانون تغییر کند و استقلال که لیستش را پر کرده بود توانست نخستین بازیکن جدیدش را به خدمت بگیرد. البته مسبب تغییر قوانین، باشگاه پرسپولیس است چرا که آنها نخستین چراغ را روشن کردند و با جذب علیرضا حقیقی نشان دادند همه قانون‌هایی که فصل قبل و این فصل تیم‌ها ملزم به اجرایش بودند در یک چشم برهم زدن می‌تواند از بین برود. ابتدای فصل گفته می‌شد که تیم‌ها تنها می‌توانند ۳-۲ بازیکن میان خود معاوضه کنند یعنی بازیکن بدهند و بازیکن بگیرند کاری که در انتقال محمد رضایی صورت گرفت و آبی‌ها محمد انصاری را به فجر دادند و محمد رضایی را گرفتند. استقلال تا به امروز هیچ کار غیر قانونی در فصل نقل و انتقالات انجام نداده اما جذب حقیقی توسط باشگاه پرسپولیس نشان داد که قوانین هرلحظه قابل تغییر است و بی آنکه قانون مورد توجه قراربگیرد هم می‌توان بازیکن گرفت!با این اوصاف باشگاه استقلال هم در پی جذب گزینه‌های مورد نظر است و از آنجا که دیگر تیم‌ها نیز دست به تغییراتی خواهند زد آبی‌ها نیز در پی تقویت تیم خود خواهند بود. نخستین بازیکنی که به خدمت استقلال درآمد عباس محمدرضایی بود اما آبی‌ها گزینه‌های زیادی را مورد توجه قرارداده‌اند. مجموعا تا به امروز ۹بازیکن هستند که مورد توجه باشگاه استقلال قرارگرفته‌اند. اسامی به این شرح است:

mahan بازدید : 20 یکشنبه 08 بهمن 1391 نظرات (0)
عباس محمدرضایی نخستین خرید استقلال در نیم فصل لیگ دوازدهم لقب گرفت. بازیکنی که در تیم فجر یکی از مهره‌های کلیدی و موثر به حساب می‌آمد. استقلال اما می‌تواند ۶ بازیکن دیگر به خدمت بگیرد. سازمان لیگ به تیم‌های حاضر در لیگ برتر اجازه داده در نیم فصل لیگ دوازدهم تا ۷ بازیکن تیم خود را تغییر دهند. قانونی که فصل قبل وجود نداشت و حتی ابتدای فصل هم گفته می‌شد تیمی که لیستش را پر کند دیگر نمی‌تواند بازیکن جدید به خدمت بگیرد اما ظاهرا لابی‌های پشت پرده سبب شده این قانون تغییر کند و استقلال که لیستش را پر کرده بود توانست نخستین بازیکن جدیدش را به خدمت بگیرد. البته مسبب تغییر قوانین، باشگاه پرسپولیس است چرا که آنها نخستین چراغ را روشن کردند و با جذب علیرضا حقیقی نشان دادند همه قانون‌هایی که فصل قبل و این فصل تیم‌ها ملزم به اجرایش بودند در یک چشم برهم زدن می‌تواند از بین برود. ابتدای فصل گفته می‌شد که تیم‌ها تنها می‌توانند ۳-۲ بازیکن میان خود معاوضه کنند یعنی بازیکن بدهند و بازیکن بگیرند کاری که در انتقال محمد رضایی صورت گرفت و آبی‌ها محمد انصاری را به فجر دادند و محمد رضایی را گرفتند. استقلال تا به امروز هیچ کار غیر قانونی در فصل نقل و انتقالات انجام نداده اما جذب حقیقی توسط باشگاه پرسپولیس نشان داد که قوانین هرلحظه قابل تغییر است و بی آنکه قانون مورد توجه قراربگیرد هم می‌توان بازیکن گرفت!با این اوصاف باشگاه استقلال هم در پی جذب گزینه‌های مورد نظر است و از آنجا که دیگر تیم‌ها نیز دست به تغییراتی خواهند زد آبی‌ها نیز در پی تقویت تیم خود خواهند بود. نخستین بازیکنی که به خدمت استقلال درآمد عباس محمدرضایی بود اما آبی‌ها گزینه‌های زیادی را مورد توجه قرارداده‌اند. مجموعا تا به امروز ۹بازیکن هستند که مورد توجه باشگاه استقلال قرارگرفته‌اند. اسامی به این شرح است:
mahan بازدید : 17 جمعه 10 آذر 1391 نظرات (0)

9 بازیکن در لیست خرید آبی ها

http://uploadtak.com/images/d2361_09967322149664599280.jpg

 عباس محمدرضایی نخستین خرید استقلال در نیم فصل لیگ دوازدهم لقب گرفت. بازیکنی که در تیم فجر یکی از مهره‌های کلیدی و موثر به حساب می‌آمد. استقلال اما می‌تواند ۶ بازیکن دیگر به خدمت بگیرد. سازمان لیگ به تیم‌های حاضر در لیگ برتر اجازه داده در نیم فصل لیگ دوازدهم تا ۷ بازیکن تیم خود را تغییر دهند. قانونی که فصل قبل وجود نداشت و حتی ابتدای فصل هم گفته می‌شد تیمی که لیستش را پر کند دیگر نمی‌تواند بازیکن جدید به خدمت بگیرد اما ظاهرا لابی‌های پشت پرده سبب شده این قانون تغییر کند و استقلال که لیستش را پر کرده بود توانست نخستین بازیکن جدیدش را به خدمت بگیرد. البته مسبب تغییر قوانین، باشگاه پرسپولیس است چرا که آنها نخستین چراغ را روشن کردند و با جذب علیرضا حقیقی نشان دادند همه قانون‌هایی که فصل قبل و این فصل تیم‌ها ملزم به اجرایش بودند در یک چشم برهم زدن می‌تواند از بین برود. ابتدای فصل گفته می‌شد که تیم‌ها تنها می‌توانند ۳-۲ بازیکن میان خود معاوضه کنند یعنی بازیکن بدهند و بازیکن بگیرند کاری که در انتقال محمد رضایی صورت گرفت و آبی‌ها محمد انصاری را به فجر دادند و محمد رضایی را گرفتند. استقلال تا به امروز هیچ کار غیر قانونی در فصل نقل و انتقالات انجام نداده اما جذب حقیقی توسط باشگاه پرسپولیس نشان داد که قوانین هرلحظه قابل تغییر است و بی آنکه قانون مورد توجه قراربگیرد هم می‌توان بازیکن گرفت!با این اوصاف باشگاه استقلال هم در پی جذب گزینه‌های مورد نظر است و از آنجا که دیگر تیم‌ها نیز دست به تغییراتی خواهند زد آبی‌ها نیز در پی تقویت تیم خود خواهند بود. نخستین بازیکنی که به خدمت استقلال درآمد عباس محمدرضایی بود اما آبی‌ها گزینه‌های زیادی را مورد توجه قرارداده‌اند. مجموعا تا به امروز ۹بازیکن هستند که مورد توجه باشگاه استقلال قرارگرفته‌اند. اسامی به این شرح است:

رضا عنایتی

پرونده جذب رضا عنایتی همچنان باز است اما وقتی نام او مطرح می‌شود این سوال به وجود می‌آید که اگر وی به استقلال بیاید چه کسی از این تیم جدا خواهد شد. با جذب احتمالی عنایتی تعداد مهاجمان استقلال به عدد ۵ می‌رسد. آرش برهانی، امین منوچهری، میلاد میداودی و سیاوش اکبرپور دیگر بازیکنانی هستند که می‌توانند در این پست بازی کنند. حضور عنایتی در استقلال انتخاب را برای قلعه نویی دشوار می‌کند اما به هرشکل از لابلای حرف‌های امیر می‌توان فهمید که او یک مهاجم نوک جدید به طور قطع جذب خواهد کرد. امیر به حضور مقتدرانه استقلال در ۳ جام اشاره کرده است و حتی صحبت‌هایی با ابراهیم قاسمپور در این زمینه داشته است. عنایتی میان هواداران استقلال از محبوبیت بسیاری برخوردار است و بعید نیست او نیم فصل پایانی دوران بازی خود را در استقلال پشت سربگذارد.

احمد جمشیدیان

نزدیک ترین بازیکن به استقلال پس از عباس محمد رضایی کسی نیست جز احمد جمشیدیان. هافبک بازیساز تیم سپاهان بدش نمی‌آید نیم فصل آینده را برای استقلال به میدان برود. او با امیر قلعه نویی پیرامون حضور در استقلال حرف‌هایی زده است و با اینکه گفته می‌شود هنوز دوران سربازی‌اش را پشت سرنگذاشته اما بعید نیست او دومین خرید قطعی استقلال لقب بگیرد. جمشیدیان در پستی بازی می‌کند که استقلال در نیم فصل لیگ دوازدهم با کمبود‌هایی در آن مواجه بود. استقلال تقریبا ۸-۷ بازی را بدون هافبک بازیساز پشت سرگذاشت. دراختیار نداشتن جباری، زندی و بعدها جانواریو استقلال را به شدت آزار داد وبی گمان می‌توان گفت که استقلال در میان همه گزینه‌های مورد نظرش بیش از همه به یک هافبک بازیساز در قد وقواره جمشیدیان نیاز دارد چون نه اعتباری به تداوم سلامتی جباری هست و نه اینکه جانواریو ممکن است نیم فصل دوم در استقلال باشد.

میلاد زنیدپور

«استقلال زنیدپور را هم می‌خواهد!» اینکه خبر جذب زنیدپور از کجا بیرون آمده شاید به مصاحبه‌های چند سال پیش این بازیکن در رسانه و حضورش در تمرین‌های این تیم در زمان مربیگری صمد مرفاوی مربوط بشود. آن زمان نیز بارها گفته شد که استقلال زنید پور را می‌خواهد و زنیدپور هم دوست دارد به این تیم بیاید. البته این زنیدپور با آن زنید پوری که ۳-۲ سال قبل می‌دیدیم تفاوت‌های زیادی دارد. آن زمان میلاد در تیم ملی هم یک مهره ثابت بود اما او اکنون درسپاهان به نیمکت تبعید شده است. سابقه قلعه نویی نشان می‌دهد او چندان میلی به جذب بازیکنان نیمکت نشین ندارد و استقلال هم در پست این بازیکن عباس محمدرضایی را جذب کرده است. با جذب محمدرضایی، قدری بعید و دور از انتظار است که زنید پور شانسی برای آبی پوش شدن داشته باشد اما ممکن است معاوضه او با حسینی جذب این بازیکن را در نهایت قطعی کند.

احسان حاج صفی

همین امروز هم که محمدرضایی جذب شده بازهم شنیده می‌شود که جذب حاج صفی قطعی است؛ این یعنی امیر قلعه نویی لحظه‌ای چشم از روی چپ پا‌های خوب فوتبال ایران برنمی دارد. جز سرمربی آبی‌ها در استقلال خیلی‌ها به بازی حاج صفی اعتقاد دارند. ازمنصور پورحیدری و شاهرخ بیانی گرفته تا حتی مدد جباری! اگر دیدید حاج صفی حتی قبل از احمد جمشیدیان به استقلال ملحق شد چندان تعجب نکنید. حاج صفی وقتی به استقلال نزدیک و نزدیک‌تر می‌شود که می‌شنویم امیر قلعه نویی رضایت او و احمد جمشیدیان را از مسوولان باشگاه سپاهان گرفته است. شاید به همین دلیل هم هست که ژنرال آبی‌ها مدام از مدیران باشگاه سپاهان تعریف می‌کند. جذب حاج صفی اما سبب خواهد شد یکی از بازیکنان استقلال از این تیم جدا بشود. هاشم بیک زاده که قطعا آن گزینه نیست اما شاید بتوان روی بیرون گذاشتن میثم حسینی فکر کرد.

محمدمهدی نظری

مهاجم جوان تیم فجر از مدت‌ها پیش مورد توجه امیر قلعه نویی قرارگرفته است. نظری هم مثل عباس محمدرضایی با محمود یاوری سر ناسازگاری گذاشته است. انگار او هم یاغی شده و می‌خواهد کاری کند که یاوری رضایتنامه‌اش را بدهد. مسوولان باشگاه فجر نشان داده‌اند که با جدایی بازیکنان شان چندان مخالف نیستند.
رفتن محمد مهدی نظری بعد از حقیقی و محمدرضایی چندان نمی‌تواند اتفاق عجیبی در فجر باشد. ۲ ستاره فجر جدا شدند و یکی دیگر هم به آنها اضافه خواهد شد.
نظری خود بارها درباره میل به جدایی‌اش از فجر با رسانه‌ها حرف‌هایی زده است. البته تا اینکه جدایی نظری به حقیقت بپیوندد زمان نا معلومی باقی مانده اما با توجه به اینکه استقلال سرعت را در خط حمله‌اش کم دارد حضور نظری می‌تواند به استقلال کمک کند.

سید مهدی سیدصالحی

او نیز مورد توجه استقلال قرارگرفته است. از سید مهدی سید صالحی نیز به‌عنوان گزینه‌ای جدی یاد می‌شود.
یکی از مسوولان باشگاه استقلال در باره سید صالحی گفت: «پرونده او هم در نیم فصل باز است و باشگاه او را می‌خواهد.»
البته اگر عنایتی به استقلال بیاید قطعا نام سید صالحی از لیست ذهنی آبی‌ها حذف خواهد شد. سید صالحی هم مثل عنایتی سابقه پوشیدن پیراهن استقلال را دارد و با شرایط بازی در این تیم آشنا است. جذب این مهاجم هم اگرچه انتخاب را برای امیر قلعه نویی در خط حمله دشوار خواهد کرد اما قدرت جنگ‌های هوایی در استقلال را افزایش خواهد داد که این مزیت به خصوص در لیگ قهرمانی آسیا که سید صالحی گل‌های زیادی در این عرصه زده است به کار استقلال خواهد آمد.

عماد رضا

این عراقی هم از دسته بازیکنانی است که در سپاهان شاگرد امیر قلعه نویی بوده است. برای جذب عماد رضا اما دو کار از اهمیت فراوانی برخوردار است. اول اینکه او مالیاتش را تمام و کمال پرداخت کند و دوم اینکه نه عنایتی جذب بشود و نه سیدصالحی. مسوولان باشگاه استقلال در آخرین اظهارنظر خود باردیگر جذب این بازیکن را تایید کردند اما از گوشه و کنار شنیده می‌شود که مطرح شدن نام عماد رضا تنها و تنها یک بازی رسانه‌ای برای انحراف ذهن دیگر تیم‌ها بوده است. علی فتح ا… زاده در نقل و انتقال بازیکنان اوستا شده، بارها چپ را نشانه گرفته و به راست شلیک کرده است و درباره محمد رضا نیز ممکن است همین اتفاق رخ دهد و حاجی دوباره همه را گول بزند. البته رضا مهاجم بدی نیست و بارها توانایی‌اش را در فوتبال ایران نشان داده است هرچند نباید این مهم را فراموش کرد که آبی‌ها سابقه خوشی از جذب عراقی‌ها ندارند!

محمد غلامی

و اما یک مهاجم دیگر! محمد غلامی همان مهاجمی است که می‌گفتند جا پای بزرگان تیم ملی خواهد گذاشت اما این بازیکن اکنون در سپاهان شرایط رو به راهی ندارد و نیمکت نشین است. امیر قلعه نویی اما به همکارانش گفته تا چه اندازه به جذب غلامی علاقه‌مند است اما بی تعارف باید گفت اگر عنایتی، سید صالحی و یا عماد رضا به استقلال بیایند پرونده غلامی همان جا بسته خواهد شد.
شانس غلامی در قیاس با دیگر گزینه‌هایی که مطرح شده بسیار کمتر است و استقلال هم آنقدر جای خالی ندارد که بتواند همه این مهاجمان را
یک جا جذب کند.
با این حال اگر غلامی به استقلال بیاید استقلال ضرر نمی‌کند چون این مهاجم از پتانسیل کافی برای بازگشت به روزهای اوج برخوردار است و امیر قلعه نویی هم بارها نشان داده که در بازگرداندن بازیکنان تمام شده تبحر زیادی دارد.

ایگورکاسترو

مجید صالح این بازیکن را به امیر قلعه نویی پیشنهاد داده است.
کاسترو در پست هافبک مهاجم بازی می‌کند،جایی که استقلال بازیکنان زیادی در اختیار دارد و به قول معروف ترافیک شدیدی در گوش‌های چپ و راست به وجود آمده است.
با توجه به جذب محمد رضایی شانس کاسترو برای آبی پوش شدن کم است اما از آنجا که این بازیکن هم در لیگ قهرمانان آسیا سابقه خوبی دارد بعید نیست قلعه نویی درنهایت اجازه ورود این بازیکن را صادر کند.
کاسترو اکنون در برزیل مشغول به فعالیت حرفه‌ای است اما تماس‌هایی را با مسوولان باشگاه استقلال داشته است.
جذب کاسترو هم می‌تواند به تقویت استقلال بینجامد اما بی شک شانس او کمتر از سایرین است.

استقلال اگر خیلی دست و دلبازی به خرج دهد ۴ یا ۵ بازیکن جدید جذب خواهد کرد. محمد رضایی که جذب شد و می‌ماند ۳ یا ۴ بازیکن دیگر. استقلال ۲ جای خالی دارد و برای جذب این تعداد بازیکن باید دست به معاوضه بزند. نزدیک ترین بازیکنان برای معاوضه با گزینه‌های مورد نظر، میثم حسینی و امین منوچهری هستند اما باید نیاز‌های استقلال را هم مد نظر قرارداد. استقلال یک مهاجم می‌خواهد. مهاجمی که هم توانایی لازم را داشته باشد و هم بتواند حس رقابت را میان دیگر بازیکنان ایجاد کند. در جناح راست استقلال با در اختیار داشتن حمودی و حیدری احساس نیاز نمی‌کند مگر آنکه حمودی از استقلال به هانوفر برود و آنگاه آبی‌ها یک هافبک راست جدید به خدمت بگیرند که تا به امروز نام هیچ بازیکنی که در این پست تخصص داشته باشد شنیده نشده است. با بازگشت کیانوش و مجتبی، استقلال در خط میانی تقویت خواهد شد اما جذب یک بازیکن دیگر در این ناحیه با توجه به رفتن توزی و زندی ضروری جلوه می‌کند. در جناح چپ نیز با وجود جذب محمدرضایی اما اگر بازیکنی در قامت حاج صفی یا زنیدپور جذب بشوند استقلال چیزی را از دست نخواهد داد و جناح چپ کندش تا حدودی پرتحرک‌تر خواهد شد. شکی نیست ضرورت‌های فنی استقلال بر هر چیز مقدم‌تر است و آبی‌ها باید بازیکنانی را جذب کنند که نیازشان است نه از سر احساس یا مسائل دیگر.


زنید پور منتفی شد جمشیدیان تایید

خبرگزاری فارس: جمشیدیان: از استقلال خواستم با سپاهان مذاکره کند

میلاد زنیدپور جزء نفراتی است که آبی ها خواستار حضور وی در تیم بودند، زیرا امیر قلعه نوعی علاوه بر مهاجمان که مد نظر دارد به یک هافبک نیز نیازمند است و خواستار حضور وی شده است اما پس از گذشت مدتی و با مشخص شدن شرایط خاص برای جذب این بازیکن آبی ها قید حضور زنیدپور را زدند و اعلام داشتند که این بازیکن را نمی خواهند.

از طرفی احسان حاجی صفی نیز جزء نفراتی بود که آبی ها خواستارش بودند، اما مسئولان تراکتورسازی طوری برخورد کردند که حضور این بازیکن منتفی شد از طرفی شرایط حاج صفی برای زنیدپور نیز تکرار شد و این بازیکن شرایط حضور در استقلال را بدست نیاورد.

شایان ذکر است، ‌آبی ها به دنبال جذب احمد جمشیدیان هستند تا حداقل سپاهانی ها را برای جذب یک بازیکن از این تیم راضی کنند از طرفی جمشیدیان نیز برای حضور در استقلال اعلام کرده است و قرار شده است که برای نیم فصل دوم در تیم استقلال حاضر شود.

گفتنی این که ، جمشیدیان مدتی را به عنوان شاگرد امیر قلعه نوعی سپری کرده است و به این دلیل تمایل زیادی برای شاگردی وی در تیم استقلال دارد در حالیکه وی در سپاهان موفق نبوده است.


خبری که قلعه نویی هم تایید کرد/جانواریو جراحی شد از استقلال میرود

خبرگزاری فارس: جانواریو ساعت 3 بامداد فردا در تهران است

 «ممکن است جانواریو را از لیست بیرون بگذارید؟» این سوال را پیش روی قلعه‌نویی می‌گذارند و سرمربی استقلال به این سوال اینطور پاسخ می‌دهد: «اینطور که به من گفته‌اند وضعیت جانواریو خوب است و مشکلی ندارد اما اگر نیاز به جراحی داشته باشد این بازیکن را از لیست کنار می‌گذاریم.» با توجه به پاسخ قلعه‌نویی و همچنین ابراز نگرانی نوروزی پزشک استقلال از وضعیت جانواریو به احتمال زیاد این بازیکن از لیست استقلال خارج شده و جای خود را به یک هافبک داخلی می دهد البته علاوه بر اینکه جانواریو از کشورش آسیب‌دیده بازگشت؛ اینطور که گفته می‌شود باشگاه استقلال نمی‌تواند از پس هزینه‌های ارزی بازیکنان خارجی برآمده و بدش نمی‌آید که خارجی‌ها را از فهرست خارج کند تا به مشکل پرداخت حق و حقوق آنها برخورد نکند.
استقلال تاکنون توانسته با وجود مصدومیت چند بازیکن کلیدی خود صدرنشین مسابقات لیگ باشد و امتیازات خوبی هم گرفته است پس نگرانی از بابت حذف بازیکنانی نظیر جانواریو ندارد و نیم فصل دوم را در غیاب این بازیکن شروع می‌کند. با توجه به لیست خریدی که قلعه‌نویی در اختیار باشگاه استقلال قرار داده است احمد جمشیدیان یا میلاد زنیدپور جای جانواریو را در لیست استقلال می‌گیرند و استقلالی‌ها با حضور این هافبک‌های داخلی به کار خود ادامه خواهند داد. قلعه‌نویی که برای سومین قهرمانی لیگ با استقلال نقشه کشیده است سعی می‌کند با برنامه‌ریزی و انتخاب درست به هدف خود برسد به همین خاطر هم از بابت کنار گذاشتن هافبک برزیلی چندان نگران نیست.

mahan بازدید : 26 پنجشنبه 02 آذر 1391 نظرات (0)

این استقلال بوی قهرمانی می دهد

پيروزي استقلال بيش از آنكه برتري دلچسبي براي هواداران استقلال در مقابل حريف سنتي باشد، مهر تائيدي بود بر روند رو به رشد تيمي كه حتي وقفه سه هفته‌اي ليگ هم خللي در برنامه‌هايش ايجاد نكرده و نشان داد اسب خود را براي قهرماني زين كرده است. 

استقلال در شرايطي ديروز به پيروزي ارزشمند مقابل سپاهان دست يافت كه در هفته‌هاي گذشته نفت تهران و گهر دورود را هم با شكست بدرقه كرده بود و تصور مي‌شد تعطيلات ليگ براي استقلال كه در اوج دوران آمادگي خود به‌سر مي‌برد، مي‌تواند ترمز تيم قلعه‌نويي را بكشد، با وجود اين آبي‌ها در بازي پرافت و خيز ديروز نشان دادند همان طور كه در ايام تعطيلات از انجام بازي تداركاتي غافل نبودند، در غياب بازيكنان ملي‌پوش خود تمرينات خوب و حساب شده‌اي را دنبال كرده‌اند؛ چنين روند و برنامه‌هايي ريشه در يك هدف دارد؛ تلاش براي قهرماني! 

گرچه به طور طبيعي و با توجه به 20هفته‌اي كه از رقابت‌هاي ليگ برتر باقي مانده ، خيلي زود است درباره قهرماني دست به پيش‌بيني زد، اما واقعيت مطلب اين است كه آبي‌ها در 14 بازي كه انجام داده‌اند روند رو‌به‌رشدي هم در كسب نتيجه و هم در ارائه بازي‌هاي هماهنگ و تماشاگرپسند داشته‌اند. 

اين نكته را بايد در نظر بگيريم كه استقلال ديروز دو ستون اصلي خود يعني حنيف عمران‌زاده و فابيو جانواريو را در اختيار نداشت، اما تيم قلعه‌نويي نشان داد قائم به فرد نبوده و به‌لطف جنگندگي و دوندگي همه نفراتش و تلاش بازيكناني چون خسرو حيدري، علي حمودي و واكنش‌هاي عالي مهدي رحمتي چنانچه اتفاقات فوتبالي آنها را متوقف نكند، حالا حالاها در صدر جدول باقي خواهد ماند. 

اين تيم صدرنشين قرار است با بازگشت مجتبي جباري و جذب مهاجم ششدانگي در حد و اندازه‌هاي عمادرضا يا رضا عنايتي در خط مياني و خط حمله هم تقويت شود تا اين دو خط هم مثل خط دفاعي و دروازه‌بان كم‌نقص خود روزهاي خوشي را براي هوادارانش ترسيم كند


بعد از ریاحی ,نصیر زاده هم نادرستی گل سپاهان را تایید کرد / برهانی عین چارلی چاپلین راه می رفت !

خبرگزاری فارس: نصیرزاده: مظفری‌زاده در بازی سپاهان و استقلال کمترین اشتباه را داشت

هوشنگ نصیرزاده در مورد قضاوت مظفری زاده در بازی سپاهان و استقلال اظهار داشت: سخت ترین بازی های لیگ به سعید مظفری زاده سپرده می‌شود، البته این بازی‌ها معمولا در ورزشگاه آزادی هم نیست، مانند استقلال با تراکتورسازی، پرسپولیس با سپاهان و استقلال با سپاهان. در نیمه اول بازی استقلال و سپاهان او هنرمندانه سعی کرد که اصلا اخطار ندهد اما در نیمه دوم مجبور شد به برهانی و امیرحسین صادقی کارت زرد نشان دهد که ناشی از اوج گیری خشونت در بازی بود. 

وی افزود: وقتی برهانی موقع تعویض به شیوه گام برداشتن چارلی چاپلین از زمین خارج می شد مظفری زاده آستانه تحمل خود را بالا برد وگرنه اینگونه خارج شدن از زمین ممکن بود برای برهانی کارت زرد دوم را در پی داشته باشد. 

این کارشناس داوری در مورد اخراج نکونام گفت: اخراج او نه به دلیل به کار بردن الفاظ بد، بلکه به دلیل لگد زدن به بازیکنان سپاهان بعد از اعلام خطا از سوی داور صورت گرفت. 

نصیرزاده در خصوص گل مردود شده سپاهان نیز تصریح کرد: در صحنه گل مردود شده سپاهان نیز وقتی رحمتی به هوا پرید یکی از بازیکنان سپاهان با دست چپ خود پیراهن دروازه بان استقلال را گرفت و او را به زمین زد. به همین دلیل داور گل را مردود اعلام کرد. در مجموع شاید بتوان گفت که مظفری‌زاده بازی حساس را با کمترین اشتباه سوت زد


امیرحسین صادقی:رفتار سپاهانی ها شرم آور بود

امیرحسین صادقی پیرامون مردود اعلام شدن گل سپاهان به تیم استقلال اظهار داشت: من فکر می‌کنم مردود اعلام شدن این گل به دلیل خطایی بود که روی رحمتی انجام شد و داور به این دلیل گل را قبول نکرد. 

وی در مورد فشار بازیکنان سپاهان به دروازه استقلال که به گلی منجر نشد، تصریح کرد: نمی‌توان گفت که اکثر دقایق بازی دست سپاهان بود اما بعد از گلی که سپاهان دریافت کرد، طبیعی بود که این تیم برای جبران نتیجه فشار بیاورد. 

مدافع استقلال با انتقاد از تماشاگران سپاهان و شعارهای آنها علیه مهدی رحمتی بیان داشت: من نمی‌دانم این چه تماشاگری است که اینگونه شعار می‌دهد. آنها قبل از بازی و زمانیکه مداح آمده و مداحی می‌کند، حسین حسین و یا ابالفضل می‌گویند اما ۱۰ دقیقه بعدش به مهدی رحمتی فحش ناموس می‌دهند!!!

وی در مورد درگیری‌های بوجود آمده درون زمین مسابقه بین برخی بازیکنان تیم ملی گفت: به هر حال هر کسی عقیده شخصی خاص خودش را دارد و نباید از من در مورد این اتفاقات سئوال بپرسید.


شوالیه شدم با شمشیر و زره بروم به جنگ سردار !

ماشاالله نبودن تان برای استقلال خوش یمن است. عجب بردی آوردند بچه ها برابر سپاهان در اصفهان! 

اتفاقا تیرت خورد به سنگ و کور خواندی. خیلی هم پا قدمم خوش یمن است. رسیدم در فرودگاه امام تهران ، تازه 10 دقیقه از بازی گذشته بود ، همین که رفتم پای تلویزیون توپ افتاد زیر پای خسرو حیدری و گل زدیم. 

حالا که بردید ، می گویید بازی را دیدید . ما هم که نمی توانیم بگوییم ندیدید ! 

فکر کردی! شاهد هم دارم. اتفاقا همان موقعی که داشتم بازی را می دیدم ، آقای مرزبان هم روی صندلی جلوی من نشسته بود. باور ندارید از او بپرسید! ولی واقعا لذت بردید چه بازی زیبایی انجام شد؟ این بازی واقعا دیدن دارد. 

مخصوصا برای شما چون بردید و باقی صدرنشین ها هم باختند! 

بله دیگر انشالله امسال می خواهیم همان بالای جدول بمانیم تا قهرمان بشویم . تیم خوبی داریم و با هدایت خوب امیر خان می خواهیم حتما قهرمان لیگ باشیم. 

این فصل که شوالیه شدید ، قهرمانی بیشتر می چسبد ؟ 

شما که کلا ما را قبول ندارید. جایزه به این مهمی گرفتم ، بعد به شوخی و خنده می گیرید. 

آخر می گویند برای این جایزه پول زیادی هزینه کردید؟ 

اگر خارجی ها را بشود با پول خرید که خیلی خوب است. پس این خارجی هایی که شما این قدر شیفته شان هستید همه پولکی هستند و به درد نمی خورند دیگر؟ چطور انجا که کروش چیزی می گوید می گویید حرفش مو لای درزش نمی رود ، حالا که یک شرکت معتبر اروپایی از من تجلیل کرده ، می شود بد؟ همین امسال بروید به سایت شان ببینید در همین مراسم امسال شان از چند داشنشمند و 2 پروفسور تجلیل کردند و آنها هم نشان شوالیه گرفتند. 

الان یعنی شوالیه شدید ، شنل و زره هم دارید؟ 

هم زره دارم هم شمشیر ، هم نیزه و هم شنل آبی. یک اسب خوشگل هم دارم که تاخت می روم به سمت قهرمانی. 

رفتید شوالیه شدید که بروید به مصاف سردار رویانیان؟ 

( می خندد) ببین باز خودتان می گویید ها! دیگه به هر حال او سردار است و من برای مصاف با او باید شوالیه می شدم تا با شمشیر و زره به مصافش بروم! جالب این است که حالا تا وقتی من زنده هستم ، هیچ کس نمی تواند این عنوان را بگیرد. می ترسم برای اینکه شوالیه بشوند یزنند من را بکشند، باید از ترسم بادیگارد بگیرم.


روزنامه پرسپولیس بعد از برد ذوب آهن

C

 اعتراض باشگاه پرسپولیس به AFC:چرا در بین کاندید های بهترین بازیکن سال آسیا بهترین بازیکنان پرسپولیس " ترکی و 

مظفری زاده " حضور ندارند؟

درباره ما
Profile Pic
عشق را آدم های عاشق میدانند. شوق را انسانهای مشتاق. باید با من باشی، باید همدوش من باشی تا این عشق و شوق را بشناسی. من و استقلال و زندگی ،یکی هستیم. این خود عین عاشقی است. اميدوارم ازاين وب خوشتون بياد فقط نظر یادتون نره
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 24
  • کل نظرات : 3
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 6
  • آی پی دیروز : 4
  • بازدید امروز : 18
  • باردید دیروز : 6
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 48
  • بازدید ماه : 89
  • بازدید سال : 381
  • بازدید کلی : 3,746