loading...
استقلال سرور پرسپولیسه
mahan بازدید : 16 پنجشنبه 22 فروردین 1392 نظرات (0)

مخالف مهمان نوازی مقابل الهلالی ها هستم

 خبرگزاری فارس: نکونام: خلعتبری در اردوی تیم ملی گفت مصدوم است/ می‌توانستیم به حق برنده شویم

جواد نکونام پس از تمرین امروز استقلال درباره دیدار مقابل الهلال در چارچوب مرحله برگشت لیگ قهرمانان آسیا عنوان کرد: خدا را شکر بعد از برد مقابل الهلال شرایط خوبی داریم و اردوی ما هم به خوبی برگزار شد. امیدوارم در بازی برگشت بتوانیم نتیجه خوبی کسب کنیم و خیالمان یک مقدار برای صعود راحت شود.

وی درباره اینکه الهلال با از دست دادن امتیاز صعودش غیر ممکن خواهد شد، یادآور شد:‌ همیشه بازی مقابل تیم‌های خارجی راحت نیست و این بازی هم می‌دانیم که کار دشواری داریم. به هر حال این بازی سخت‌تر از عربستان نخواهد بود اما آنها چیزی برای از دست دادن نخواهند داشت و تمام تلاش خود را انجام می‌دهند و ما هم امیدواریم با حضور تماشاگران بتوانیم امتیاز لازم را کسب کنیم تا خیالمان از صعود راحت‌ شود.

هافبک استقلال درباره حضور تماشاگران تصریح کرد: در بازی با الهلال در عربستان تماشاگران ما حضور نداشتند اما حتما دعای آنها بدرقه راه ما بوده و قطعا ما به حضور آنها نیاز داریم تا بتوانیم موفق شویم. تماشاگران همیشه یار و یاور ما بودند و حمایت‌های خود را انجام می‌دادند.

نکونام افزود:‌ همیشه بین تیم‌های عربی و ایرانی کری وجود دارد. مردم باخت یا مساوی مقابل تیم‌های عربی را نمی‌خواهند. فقط برد می‌خواهند. ما هم امیدواریم با حضور مردم بتوانیم دل آنها را شاد کنیم.

وی درباره اتفاقاتی که در عربستان پیش از بازی رخ داد، یادآور شد: اتفاقات در نتیجه بازی تاثیر نگذاشت آنها کار خود را انجام دادند و ما را معطل کردند و اجازه ندادند تمرین‌مان برگزار شود. به نظرم ما هم باید با آنها چنین کاری انجام دهیم تا بار دیگر این موضوع را تکرار نکنند. مخالف این موضوع هستم که میهمان‌نوازی داشته باشیم و آنها لذت ببرند و ما اذیت شویم. باید مثل آنها برخورد کنیم.


جباری : با میدان داری در وسط زمین , الهلال را می بریم

خبرگزاری فارس: جباری قهر کرد، مجیدی با عکس خودش عکس گرفت!/هافبک آبی‌ها بستری شد

مجتبی جباری پس از تمرین امروز استقلال عنوان کرد: ما 2-3 روز تمرین نکردیم و پس از ریکاوری تمرینات خوبی را دنبال کردیم.

وی درباره بازی در مقابل الهلال در دور برگشت لیگ قهرمانان آسیا یادآور شد: امیدوارم بازی‌های خوبی انجام دهیم و برنده میدان باشیم تا بتوانیم صعود خود را به مرحله بعدی رقابت‌ها قطعی کنیم.

هافبک استقلال درباره نقاط قوت و ضعف دو تیم تاکید کرد: 2 تیم بازیکنان توانمند و خوبی دارند. فکر کنم الهلال در خط حمله از سرعت خوبی بهره می‌برد. اگر ما بتوانیم توپ را در میانه میدان بیشتر بگردانیم برنده میدان خواهیم بود.

کیانوش رحمتی نیز پس از تمرین تصریح کرد: بازیکنان با روحیه خوبی تمرین می‌کنند و امیدواریم بازی در مقابل الهلال را در آزادی ببریم تا صعودمان قطعی شود و بعد برای سرگروهی تلاش خواهیم کرد


یاسر القحطانی را می زنم !

خبرگزاری فارس: عمران‌زاده در آستانه بازگشت به استقلال/ساموئل فردا و کاماچو چهارشنبه می‌آید

حنیف عمران‌زاده در پایان تمرین استقلال در جمع خبرنگاران در مورد بازی با الهلال گفت: بازی بسیار سختی داریم. البته این را بگویم که اگر یاسر القحطانی در تیم الهلال بازی کند قطعا او را می‌زنم. او در بازی رفت دو بار به قصد زدن پای من آمد و همچنین به رحمتی فحاشی کرد که من به تلافی این بی‌ادبی او را خواهم زد و این بی‌حرمتی را تلافی می‌کنم.

وی ادامه داد: امیدوارم تماشاگران استقلال سه‌شنبه به ورزشگاه بیایند تا حریف عربستانی مثل ورزشگاه تبریز کپ کند. البته امیدوارم بلندگوی ورزشگاه 45 هزار تماشاگر را به اشتباه 25 هزار نفر اعلام نکند. در بازی با العین 45 هزار نفر به ورزشگاه آمدند اما بلندگوی ورزشگاه تنها 20 هزار نفر اعلام کرد.

عمران‌زاده در مورد شوخی او در پایان تمرین با برخی بازیکنان استقلال گفت: در حال آقا وسط بازی کردن بودیم که نکونام با من شوخی کرد و کاوری که بین بازیکنان دست به دست می‌شد را من گرفتم و پاره کردم


منتظر هواداران هستیم

خبرگزاری فارس: ماجدی: هواداران آذری‌زبان با تعداد معقول بیایند/ موسوی قهر نکرده است

میرشاد ماجدی  اظهار داشت: شب گذشته به استقبال نماینده الهلال رفتیم. از او بابت مصاحبه هایی که در روزنامه های عربستانی علیه استقلال انجام داده بودند گلایه کردیم و او هم گفت این صحبت ها را مطرح نکرده اند و حتی به مدیرعامل باشگاه الهلال هم زنگ زد و به او گفت که باشگاه استقلال چه استقبال خوبی از او به عمل آورده است.

وی با اشاره به اینکه در عربستان استقبال خوبی از استقلال نشد، تصریح کرد: ما نباید اگر آنها اشتباهی می کنند همان اشتباه را تکرار کنیم. توپ فوتبال باید برای رفاقت بیشتر باشد. شب گذشته خودشان هم متوجه شدند که ما چه استقبالی از آنها کردیم.

ماجدی در ارتباط با بازی روز سه شنبه گفت: استقلال شرایط خوبی برای این بازی دارد و تنها منتظر هواداران هستیم. زمانی می گفتند تیم خوبی بازی نمی کند و یا بد نتیجه می گیرد هواداران نمی آمدند اما اکنون همه چیز مهیا است و منتظر حضورشان هستیم.

ماجدی در ارتباط با اینکه آیا زمان بازی این تیم با گهر در هفته سی و یکم لیگ برتر که جمعه هفته جاری تعیین شده یک روز به تعویق افتاد یا خیر گفت: هنوز که سازمان لیگ به درخواست ما جوابی نداده است اما اگر این تاریخ عوض نشود خیلی به ضرر استقلال است. آرزو می کنیم که به تعویق بیفتد. ما اگر از مقام والای انسانیت صحبت می کنیم نباید این مقام را زیر سوال ببریم.قهرمانی در ازای چه چیزی باید به دست آید. سلامت بازیکنان در خطر است و کاش به این مسئله اهمیت بدهیم.


با کسب پیروزی صعودمان قطعی می شود

خبرگزاری فارس: حمودی: حضور مجیدی روی بازیکنان تاثیر روانی مثبتی دارد

علی حمودی در پایان تمرین استقلال در مورد دیدار مقابل الهلال عربستان گفت: با این پیروزی خیالمان را برای صعود به مرحله بعد قطعی می‌کنیم، اگر بتوانیم الهلال را شکست دهیم با قطعی شدن صعودمان دیگر فقط به لیگ برتر فکر می‌کنیم.

وی افزود: تیمی که در زمین خودش شکست خورده مطمئناً در مقابل هواداران ما با ترس وارد زمین می‌شود. الهلال کار بسیار سختی پیش رو دارد. در این مدت تمرینات بسیار خوبی انجام دادیم و با وجود فاصله کم بازی‌ها مطمئن باشید الهلال را می‌بریم

درباره ما
Profile Pic
عشق را آدم های عاشق میدانند. شوق را انسانهای مشتاق. باید با من باشی، باید همدوش من باشی تا این عشق و شوق را بشناسی. من و استقلال و زندگی ،یکی هستیم. این خود عین عاشقی است. اميدوارم ازاين وب خوشتون بياد فقط نظر یادتون نره
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 24
  • کل نظرات : 3
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 9
  • آی پی دیروز : 4
  • بازدید امروز : 27
  • باردید دیروز : 6
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 57
  • بازدید ماه : 98
  • بازدید سال : 390
  • بازدید کلی : 3,755