loading...
استقلال سرور پرسپولیسه
mahan بازدید : 25 پنجشنبه 02 آذر 1391 نظرات (0)

این استقلال بوی قهرمانی می دهد

پيروزي استقلال بيش از آنكه برتري دلچسبي براي هواداران استقلال در مقابل حريف سنتي باشد، مهر تائيدي بود بر روند رو به رشد تيمي كه حتي وقفه سه هفته‌اي ليگ هم خللي در برنامه‌هايش ايجاد نكرده و نشان داد اسب خود را براي قهرماني زين كرده است. 

استقلال در شرايطي ديروز به پيروزي ارزشمند مقابل سپاهان دست يافت كه در هفته‌هاي گذشته نفت تهران و گهر دورود را هم با شكست بدرقه كرده بود و تصور مي‌شد تعطيلات ليگ براي استقلال كه در اوج دوران آمادگي خود به‌سر مي‌برد، مي‌تواند ترمز تيم قلعه‌نويي را بكشد، با وجود اين آبي‌ها در بازي پرافت و خيز ديروز نشان دادند همان طور كه در ايام تعطيلات از انجام بازي تداركاتي غافل نبودند، در غياب بازيكنان ملي‌پوش خود تمرينات خوب و حساب شده‌اي را دنبال كرده‌اند؛ چنين روند و برنامه‌هايي ريشه در يك هدف دارد؛ تلاش براي قهرماني! 

گرچه به طور طبيعي و با توجه به 20هفته‌اي كه از رقابت‌هاي ليگ برتر باقي مانده ، خيلي زود است درباره قهرماني دست به پيش‌بيني زد، اما واقعيت مطلب اين است كه آبي‌ها در 14 بازي كه انجام داده‌اند روند رو‌به‌رشدي هم در كسب نتيجه و هم در ارائه بازي‌هاي هماهنگ و تماشاگرپسند داشته‌اند. 

اين نكته را بايد در نظر بگيريم كه استقلال ديروز دو ستون اصلي خود يعني حنيف عمران‌زاده و فابيو جانواريو را در اختيار نداشت، اما تيم قلعه‌نويي نشان داد قائم به فرد نبوده و به‌لطف جنگندگي و دوندگي همه نفراتش و تلاش بازيكناني چون خسرو حيدري، علي حمودي و واكنش‌هاي عالي مهدي رحمتي چنانچه اتفاقات فوتبالي آنها را متوقف نكند، حالا حالاها در صدر جدول باقي خواهد ماند. 

اين تيم صدرنشين قرار است با بازگشت مجتبي جباري و جذب مهاجم ششدانگي در حد و اندازه‌هاي عمادرضا يا رضا عنايتي در خط مياني و خط حمله هم تقويت شود تا اين دو خط هم مثل خط دفاعي و دروازه‌بان كم‌نقص خود روزهاي خوشي را براي هوادارانش ترسيم كند


بعد از ریاحی ,نصیر زاده هم نادرستی گل سپاهان را تایید کرد / برهانی عین چارلی چاپلین راه می رفت !

خبرگزاری فارس: نصیرزاده: مظفری‌زاده در بازی سپاهان و استقلال کمترین اشتباه را داشت

هوشنگ نصیرزاده در مورد قضاوت مظفری زاده در بازی سپاهان و استقلال اظهار داشت: سخت ترین بازی های لیگ به سعید مظفری زاده سپرده می‌شود، البته این بازی‌ها معمولا در ورزشگاه آزادی هم نیست، مانند استقلال با تراکتورسازی، پرسپولیس با سپاهان و استقلال با سپاهان. در نیمه اول بازی استقلال و سپاهان او هنرمندانه سعی کرد که اصلا اخطار ندهد اما در نیمه دوم مجبور شد به برهانی و امیرحسین صادقی کارت زرد نشان دهد که ناشی از اوج گیری خشونت در بازی بود. 

وی افزود: وقتی برهانی موقع تعویض به شیوه گام برداشتن چارلی چاپلین از زمین خارج می شد مظفری زاده آستانه تحمل خود را بالا برد وگرنه اینگونه خارج شدن از زمین ممکن بود برای برهانی کارت زرد دوم را در پی داشته باشد. 

این کارشناس داوری در مورد اخراج نکونام گفت: اخراج او نه به دلیل به کار بردن الفاظ بد، بلکه به دلیل لگد زدن به بازیکنان سپاهان بعد از اعلام خطا از سوی داور صورت گرفت. 

نصیرزاده در خصوص گل مردود شده سپاهان نیز تصریح کرد: در صحنه گل مردود شده سپاهان نیز وقتی رحمتی به هوا پرید یکی از بازیکنان سپاهان با دست چپ خود پیراهن دروازه بان استقلال را گرفت و او را به زمین زد. به همین دلیل داور گل را مردود اعلام کرد. در مجموع شاید بتوان گفت که مظفری‌زاده بازی حساس را با کمترین اشتباه سوت زد


امیرحسین صادقی:رفتار سپاهانی ها شرم آور بود

امیرحسین صادقی پیرامون مردود اعلام شدن گل سپاهان به تیم استقلال اظهار داشت: من فکر می‌کنم مردود اعلام شدن این گل به دلیل خطایی بود که روی رحمتی انجام شد و داور به این دلیل گل را قبول نکرد. 

وی در مورد فشار بازیکنان سپاهان به دروازه استقلال که به گلی منجر نشد، تصریح کرد: نمی‌توان گفت که اکثر دقایق بازی دست سپاهان بود اما بعد از گلی که سپاهان دریافت کرد، طبیعی بود که این تیم برای جبران نتیجه فشار بیاورد. 

مدافع استقلال با انتقاد از تماشاگران سپاهان و شعارهای آنها علیه مهدی رحمتی بیان داشت: من نمی‌دانم این چه تماشاگری است که اینگونه شعار می‌دهد. آنها قبل از بازی و زمانیکه مداح آمده و مداحی می‌کند، حسین حسین و یا ابالفضل می‌گویند اما ۱۰ دقیقه بعدش به مهدی رحمتی فحش ناموس می‌دهند!!!

وی در مورد درگیری‌های بوجود آمده درون زمین مسابقه بین برخی بازیکنان تیم ملی گفت: به هر حال هر کسی عقیده شخصی خاص خودش را دارد و نباید از من در مورد این اتفاقات سئوال بپرسید.


شوالیه شدم با شمشیر و زره بروم به جنگ سردار !

ماشاالله نبودن تان برای استقلال خوش یمن است. عجب بردی آوردند بچه ها برابر سپاهان در اصفهان! 

اتفاقا تیرت خورد به سنگ و کور خواندی. خیلی هم پا قدمم خوش یمن است. رسیدم در فرودگاه امام تهران ، تازه 10 دقیقه از بازی گذشته بود ، همین که رفتم پای تلویزیون توپ افتاد زیر پای خسرو حیدری و گل زدیم. 

حالا که بردید ، می گویید بازی را دیدید . ما هم که نمی توانیم بگوییم ندیدید ! 

فکر کردی! شاهد هم دارم. اتفاقا همان موقعی که داشتم بازی را می دیدم ، آقای مرزبان هم روی صندلی جلوی من نشسته بود. باور ندارید از او بپرسید! ولی واقعا لذت بردید چه بازی زیبایی انجام شد؟ این بازی واقعا دیدن دارد. 

مخصوصا برای شما چون بردید و باقی صدرنشین ها هم باختند! 

بله دیگر انشالله امسال می خواهیم همان بالای جدول بمانیم تا قهرمان بشویم . تیم خوبی داریم و با هدایت خوب امیر خان می خواهیم حتما قهرمان لیگ باشیم. 

این فصل که شوالیه شدید ، قهرمانی بیشتر می چسبد ؟ 

شما که کلا ما را قبول ندارید. جایزه به این مهمی گرفتم ، بعد به شوخی و خنده می گیرید. 

آخر می گویند برای این جایزه پول زیادی هزینه کردید؟ 

اگر خارجی ها را بشود با پول خرید که خیلی خوب است. پس این خارجی هایی که شما این قدر شیفته شان هستید همه پولکی هستند و به درد نمی خورند دیگر؟ چطور انجا که کروش چیزی می گوید می گویید حرفش مو لای درزش نمی رود ، حالا که یک شرکت معتبر اروپایی از من تجلیل کرده ، می شود بد؟ همین امسال بروید به سایت شان ببینید در همین مراسم امسال شان از چند داشنشمند و 2 پروفسور تجلیل کردند و آنها هم نشان شوالیه گرفتند. 

الان یعنی شوالیه شدید ، شنل و زره هم دارید؟ 

هم زره دارم هم شمشیر ، هم نیزه و هم شنل آبی. یک اسب خوشگل هم دارم که تاخت می روم به سمت قهرمانی. 

رفتید شوالیه شدید که بروید به مصاف سردار رویانیان؟ 

( می خندد) ببین باز خودتان می گویید ها! دیگه به هر حال او سردار است و من برای مصاف با او باید شوالیه می شدم تا با شمشیر و زره به مصافش بروم! جالب این است که حالا تا وقتی من زنده هستم ، هیچ کس نمی تواند این عنوان را بگیرد. می ترسم برای اینکه شوالیه بشوند یزنند من را بکشند، باید از ترسم بادیگارد بگیرم.


روزنامه پرسپولیس بعد از برد ذوب آهن

C

 اعتراض باشگاه پرسپولیس به AFC:چرا در بین کاندید های بهترین بازیکن سال آسیا بهترین بازیکنان پرسپولیس " ترکی و 

مظفری زاده " حضور ندارند؟

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
عشق را آدم های عاشق میدانند. شوق را انسانهای مشتاق. باید با من باشی، باید همدوش من باشی تا این عشق و شوق را بشناسی. من و استقلال و زندگی ،یکی هستیم. این خود عین عاشقی است. اميدوارم ازاين وب خوشتون بياد فقط نظر یادتون نره
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 24
  • کل نظرات : 3
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 4
  • آی پی دیروز : 4
  • بازدید امروز : 11
  • باردید دیروز : 6
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 41
  • بازدید ماه : 82
  • بازدید سال : 374
  • بازدید کلی : 3,739