loading...
استقلال سرور پرسپولیسه
mahan بازدید : 16 پنجشنبه 22 فروردین 1392 نظرات (0)

مخالف مهمان نوازی مقابل الهلالی ها هستم

 خبرگزاری فارس: نکونام: خلعتبری در اردوی تیم ملی گفت مصدوم است/ می‌توانستیم به حق برنده شویم

جواد نکونام پس از تمرین امروز استقلال درباره دیدار مقابل الهلال در چارچوب مرحله برگشت لیگ قهرمانان آسیا عنوان کرد: خدا را شکر بعد از برد مقابل الهلال شرایط خوبی داریم و اردوی ما هم به خوبی برگزار شد. امیدوارم در بازی برگشت بتوانیم نتیجه خوبی کسب کنیم و خیالمان یک مقدار برای صعود راحت شود.

وی درباره اینکه الهلال با از دست دادن امتیاز صعودش غیر ممکن خواهد شد، یادآور شد:‌ همیشه بازی مقابل تیم‌های خارجی راحت نیست و این بازی هم می‌دانیم که کار دشواری داریم. به هر حال این بازی سخت‌تر از عربستان نخواهد بود اما آنها چیزی برای از دست دادن نخواهند داشت و تمام تلاش خود را انجام می‌دهند و ما هم امیدواریم با حضور تماشاگران بتوانیم امتیاز لازم را کسب کنیم تا خیالمان از صعود راحت‌ شود.

هافبک استقلال درباره حضور تماشاگران تصریح کرد: در بازی با الهلال در عربستان تماشاگران ما حضور نداشتند اما حتما دعای آنها بدرقه راه ما بوده و قطعا ما به حضور آنها نیاز داریم تا بتوانیم موفق شویم. تماشاگران همیشه یار و یاور ما بودند و حمایت‌های خود را انجام می‌دادند.

نکونام افزود:‌ همیشه بین تیم‌های عربی و ایرانی کری وجود دارد. مردم باخت یا مساوی مقابل تیم‌های عربی را نمی‌خواهند. فقط برد می‌خواهند. ما هم امیدواریم با حضور مردم بتوانیم دل آنها را شاد کنیم.

وی درباره اتفاقاتی که در عربستان پیش از بازی رخ داد، یادآور شد: اتفاقات در نتیجه بازی تاثیر نگذاشت آنها کار خود را انجام دادند و ما را معطل کردند و اجازه ندادند تمرین‌مان برگزار شود. به نظرم ما هم باید با آنها چنین کاری انجام دهیم تا بار دیگر این موضوع را تکرار نکنند. مخالف این موضوع هستم که میهمان‌نوازی داشته باشیم و آنها لذت ببرند و ما اذیت شویم. باید مثل آنها برخورد کنیم.


جباری : با میدان داری در وسط زمین , الهلال را می بریم

خبرگزاری فارس: جباری قهر کرد، مجیدی با عکس خودش عکس گرفت!/هافبک آبی‌ها بستری شد

مجتبی جباری پس از تمرین امروز استقلال عنوان کرد: ما 2-3 روز تمرین نکردیم و پس از ریکاوری تمرینات خوبی را دنبال کردیم.

وی درباره بازی در مقابل الهلال در دور برگشت لیگ قهرمانان آسیا یادآور شد: امیدوارم بازی‌های خوبی انجام دهیم و برنده میدان باشیم تا بتوانیم صعود خود را به مرحله بعدی رقابت‌ها قطعی کنیم.

هافبک استقلال درباره نقاط قوت و ضعف دو تیم تاکید کرد: 2 تیم بازیکنان توانمند و خوبی دارند. فکر کنم الهلال در خط حمله از سرعت خوبی بهره می‌برد. اگر ما بتوانیم توپ را در میانه میدان بیشتر بگردانیم برنده میدان خواهیم بود.

کیانوش رحمتی نیز پس از تمرین تصریح کرد: بازیکنان با روحیه خوبی تمرین می‌کنند و امیدواریم بازی در مقابل الهلال را در آزادی ببریم تا صعودمان قطعی شود و بعد برای سرگروهی تلاش خواهیم کرد


یاسر القحطانی را می زنم !

خبرگزاری فارس: عمران‌زاده در آستانه بازگشت به استقلال/ساموئل فردا و کاماچو چهارشنبه می‌آید

حنیف عمران‌زاده در پایان تمرین استقلال در جمع خبرنگاران در مورد بازی با الهلال گفت: بازی بسیار سختی داریم. البته این را بگویم که اگر یاسر القحطانی در تیم الهلال بازی کند قطعا او را می‌زنم. او در بازی رفت دو بار به قصد زدن پای من آمد و همچنین به رحمتی فحاشی کرد که من به تلافی این بی‌ادبی او را خواهم زد و این بی‌حرمتی را تلافی می‌کنم.

وی ادامه داد: امیدوارم تماشاگران استقلال سه‌شنبه به ورزشگاه بیایند تا حریف عربستانی مثل ورزشگاه تبریز کپ کند. البته امیدوارم بلندگوی ورزشگاه 45 هزار تماشاگر را به اشتباه 25 هزار نفر اعلام نکند. در بازی با العین 45 هزار نفر به ورزشگاه آمدند اما بلندگوی ورزشگاه تنها 20 هزار نفر اعلام کرد.

عمران‌زاده در مورد شوخی او در پایان تمرین با برخی بازیکنان استقلال گفت: در حال آقا وسط بازی کردن بودیم که نکونام با من شوخی کرد و کاوری که بین بازیکنان دست به دست می‌شد را من گرفتم و پاره کردم


منتظر هواداران هستیم

خبرگزاری فارس: ماجدی: هواداران آذری‌زبان با تعداد معقول بیایند/ موسوی قهر نکرده است

میرشاد ماجدی  اظهار داشت: شب گذشته به استقبال نماینده الهلال رفتیم. از او بابت مصاحبه هایی که در روزنامه های عربستانی علیه استقلال انجام داده بودند گلایه کردیم و او هم گفت این صحبت ها را مطرح نکرده اند و حتی به مدیرعامل باشگاه الهلال هم زنگ زد و به او گفت که باشگاه استقلال چه استقبال خوبی از او به عمل آورده است.

وی با اشاره به اینکه در عربستان استقبال خوبی از استقلال نشد، تصریح کرد: ما نباید اگر آنها اشتباهی می کنند همان اشتباه را تکرار کنیم. توپ فوتبال باید برای رفاقت بیشتر باشد. شب گذشته خودشان هم متوجه شدند که ما چه استقبالی از آنها کردیم.

ماجدی در ارتباط با بازی روز سه شنبه گفت: استقلال شرایط خوبی برای این بازی دارد و تنها منتظر هواداران هستیم. زمانی می گفتند تیم خوبی بازی نمی کند و یا بد نتیجه می گیرد هواداران نمی آمدند اما اکنون همه چیز مهیا است و منتظر حضورشان هستیم.

ماجدی در ارتباط با اینکه آیا زمان بازی این تیم با گهر در هفته سی و یکم لیگ برتر که جمعه هفته جاری تعیین شده یک روز به تعویق افتاد یا خیر گفت: هنوز که سازمان لیگ به درخواست ما جوابی نداده است اما اگر این تاریخ عوض نشود خیلی به ضرر استقلال است. آرزو می کنیم که به تعویق بیفتد. ما اگر از مقام والای انسانیت صحبت می کنیم نباید این مقام را زیر سوال ببریم.قهرمانی در ازای چه چیزی باید به دست آید. سلامت بازیکنان در خطر است و کاش به این مسئله اهمیت بدهیم.


با کسب پیروزی صعودمان قطعی می شود

خبرگزاری فارس: حمودی: حضور مجیدی روی بازیکنان تاثیر روانی مثبتی دارد

علی حمودی در پایان تمرین استقلال در مورد دیدار مقابل الهلال عربستان گفت: با این پیروزی خیالمان را برای صعود به مرحله بعد قطعی می‌کنیم، اگر بتوانیم الهلال را شکست دهیم با قطعی شدن صعودمان دیگر فقط به لیگ برتر فکر می‌کنیم.

وی افزود: تیمی که در زمین خودش شکست خورده مطمئناً در مقابل هواداران ما با ترس وارد زمین می‌شود. الهلال کار بسیار سختی پیش رو دارد. در این مدت تمرینات بسیار خوبی انجام دادیم و با وجود فاصله کم بازی‌ها مطمئن باشید الهلال را می‌بریم

mahan بازدید : 10 پنجشنبه 22 فروردین 1392 نظرات (0)

گلزنی مجیدی در بازی دستگرمی باعث تشویق شدید هواداران شد

تیم استقلال یک روز پس از شکست مقابل الهلال از ساعت 17 امروز د رزمین شماره 2 ورزشگاه آزادی تمرینات خود را پیگیری کرد

* سید مهدی رحمتی،‌آرش برهانی، سیاوش اکبرپور و جی لویید ساموئل به همراه حسن اشجاری غائبان تمرین امروز محسوب می شدند. ساموئل به دلیل آسیب‌دیدگی از ناحیه مچ پا به محل تمرین آبی‌پوشان نیامد. دکتر نوروزی در این باره به خبرنگاران گفت:‌این بازیکن به کلینیک رفته و وضعیت او برای بازی با گهر مشخص نیست قرار است از این بازیکن فردا تست گرفته شود. سایر بازیکنان هم مشکلی ندارند.

*حسن اشجاری فعلا به دلیل مصدومیت باید فیزیوتراپی کند

* فرزاد مجیدی هم در تمرین امروز حضور یافت و به صحبت با امیر قلعه نوعی پرداخت. آنها درباره اتفاقات بازی دیروز و تشویق فرهاد مجیدی با یکدیگر به صحبت پرداختند.

* قبل از آنکه تمرین آبی‌پوشان آغاز شود، چند هوادار نسبت به عملکرد سیاوش اکبرپور معترض شدند و می‌خواستند این موضوع را به گوش سرمربی استقلال برسانند؛ اما تعداد دیگری از هواداران با آنها مخالفت کرده و می‌گفتند سرمربی باید تصمیم بگیرد که چه بازیکنی به میدان برود و هواداران حق اعتراض ندارند چون سرمربی بازیکن را تمرین می‌دهد و با آنها زندگی می‌کند. این تعداد از هواداران دقایقی با یکدیگر در این باره صحبت کردند و سپس قضیه خاتمه پیدا کرد.

* فرهاد مجیدی که در فهرست 18 نفره بازی روز گذشته حضور نداشت امروز در کنار دیگر بازیکنان برنامه‌های تمرینی را انجام داد

* محمد نیک‌سیرت مهاجم اسبق استقلال به همراه فرزاد مجیدی، دکتر نورزی، سیروس دین‌محمدی و شاهرخ بیانی در تمرین امروز آبی‌پوشان حضور داشتند.

* در ابتدای تمرین امروز امیر قلعه‌نویی بازیکنان اصلی استقلال را دور هم جمع کرد و در خصوص شکست در بازی روز گذشته با آنها به صحبت پرداخت. وی که با لباس شخصی به محل تمرین آمده بود برای دقایقی عملکرد بازیکنان را مورد نقد قرار داد و از آنها خواست که برای بازی با گهر شکست مقابل الهلال را فراموش کنند.

* بعد از صحبت‌های قلعه‌نویی تمامی بازیکنان برنامه‌های تاکتیکی را پشت سر گذاشته و زیر نظر مجید صالح، ستار همدانی،‌کریم بوستانی و حاج قاسم برنامه‌های تمرینی را پشت سر گذاشتند.

* علی حمودی، حنیف عمران‌زاده، پژمان منتظری و فرزاد حاتمی 4 بازیکنی بودند که بعد از تمرین ریکاوری بازی تنیس فوتبال را انجام دادند.

* بازیکنان تیم استقلال در تمرین امروز همچنان در خصوص شکست مقابل الهلال و اتفاقات رخ‌داده در این مسابقه صحبت می‌کردند.

* گلزنی فرهاد مجیدی در فوتبال دستگرمی موجب شد هواداران حاضر بشدت مجیدی را تشویق کنند.

* دکتر نوروزی که در تمرین امروز تیم استقلال حضور داشت، برای دقایقی با امیر قلعه‌نویی به صحبت پرداخت


برخورد گرم سید مهدی و وحید در کمپ تیمهای ملی

خبرگزاری فارس: برخورد جالب رحمتی و طالب‌لو در کمپ تیم‌های ملی/صحبت‌های دروازه‌بان استقلال برای ملی‌پوشان

وحید طالب‌لو مربی گلرهای تیم ملی زیر چهارده‌ساله‌ها در شرایطی که اردوی این تیم به تازگی تمام شده تمرینات دروازه‌بانان را تعطیل نکرده و آنها را برای تمرین به کمپ تیم‌های ملی می‌برد.

در این راستا وی عصر امروز مهدی رحمتی دروازه‌بان استقلال را در کمپ دیده و او را با خود سر تمرین گلرها برده است و مهدی رحمتی نیز چند دقیقه‌ای با بازیکنان صحبت کرد و به آنها گفت که شما آینده این فوتبال هستید و باید از اینکه دروازه‌بان خوبی مثل طالب‌لو شما را تمرین می‌دهد، خوشحال باشید.

وی همچنین به گلرهای نوجوان گفت که طالب‌لو یکی از بهترین دروازه‌بان‌های فوتبال ایران است

بـــــــه بــــه ...ایشالله همیشه باهم خوب باشید

mahan بازدید : 13 دوشنبه 19 فروردین 1392 نظرات (0)

تیم استقلال که خود را برای دیدار مقابل الهلال عربستان آماده می‌کند، از ساعت 17 امروز در زمین شماره 2 ورزشگاه آزادی تمریناتش را پیگیری کرد. در ابتدای تمرین امروز امیر قلعه‌ نویی حدود 10 دقیقه با بازیکنان تیم استقلال صحبت کرد و در خصوص بازی روز سه‌شنبه توضیحاتی را به آنها ارائه کرد. 

*خسرو حیدری از ساعت 16:15 در محل ترمین حاضر شده بود اما با توجه به اینکه هیچ یک از اعضای تیم نیامده بودند، در خودرویش منتظر ماند تا سایرین به محل برسند

*قبل از شروع تمرین سرمربی تیم استقلال به همراه کادر فنی و کادر پزشکی جلسه‌ای سرپایی برگزار کردند.

*جواد نکونام و میثم بائو 2 بازیکنی بودند که به عنوان آخرین نفرات خود را به تمرین رساندند.

*مهدی رحمتی با وسیله‌ای جدید که جزو ابزار تمرینی دروازه‌بانی است به محل تمرین آمد. وی قبل از آغاز تمرین این وسیله را به تیرک دروازه وصل کرد و در طول تمرین با این وسیله کار می‌کرد.

*مجتبی جباری قبل از آغاز تمرین امروز برای دقایقی با سرمربی استقلال به صحبت پرداخت.

*منصور پورحیدری، شاهرخ بیانی، سیروس دین‌محمدی و میرشاد ماجدی جزء نفراتی بودند که در تمرین امروز استقلال حضور داشتند.

*فرهاد مجیدی که بازی گذشته آبی‌پوشان مقابل الهلال را به دلیل مصدومیت از دست داده بود امروز بدون مشکل در کنار دیگر بازیکنان به تمرین پرداخت.

*2 گروه تصویربرداری از صدا و سیما برای پوشش تصویری از تمرین آبی‌پوشان به ورزشگاه آزادی آمدند.

*مسئولان حراست استادیوم آزادی نظارت ویژه‌ای روی ورود و خروج خبرنگاران به عمل می‌آورند.

*در اواسط تمرین خبرنگار واحد مرکزی خبر که برای گفت‌وگو با مربیان و بازیکنان استقلال به ورزشگاه‌ آزادی آمده بود با مخالفت سرمربی تیم استقلال مبنی بر انجام مصاحبه مواجه شد. در این بین روابط عمومی استقلال با سرمربی این تیم دقایقی به صحبت پرداخت اما این صحبت نیز بی‌فایده بود. رضوانی خبرنگار صدا و سیما در این باره به خبرنگاران گفت با مخالفت سرمربی تیم استقلال روبرو شدم و ظاهرا این موضوع به خاطر پخش حاشیه‌های شب گذشته برنامه خارج از گود بوده است.

*حدود 30 نفر از طرفداران تیم استقلال در تمرین امروز آبی‌پوشان حضور داشته و نظاره‌گر برنامه ‌های تاکتیکی شدند.

*بازیکنان تیم استقلال در ابتدای تمرین امروز به دویدن دور زمین پرداخته و زیر نظر حاج قاسم کار کردند. سپس بقیه بازیکنان در قالب گروه‌های مختلف به کارهای تاکتیکی پرداختند و شوت به سمت دروازه را تمرین کردند. آخرین مرحله تمرینی آبی‌پوشان ارسال از جناحین بود که بازیکنان در گروه‌های 4 نفره آن را انجام دادند.

*آخرین تمرین تیم استقلال فردا برگزار خواهد شد و این تیم روز سه‌شنبه از ساعت 21 به مصاف الهلال عربستان خواهد رفت

mahan بازدید : 19 یکشنبه 08 بهمن 1391 نظرات (0)
عباس محمدرضایی نخستین خرید استقلال در نیم فصل لیگ دوازدهم لقب گرفت. بازیکنی که در تیم فجر یکی از مهره‌های کلیدی و موثر به حساب می‌آمد. استقلال اما می‌تواند ۶ بازیکن دیگر به خدمت بگیرد. سازمان لیگ به تیم‌های حاضر در لیگ برتر اجازه داده در نیم فصل لیگ دوازدهم تا ۷ بازیکن تیم خود را تغییر دهند. قانونی که فصل قبل وجود نداشت و حتی ابتدای فصل هم گفته می‌شد تیمی که لیستش را پر کند دیگر نمی‌تواند بازیکن جدید به خدمت بگیرد اما ظاهرا لابی‌های پشت پرده سبب شده این قانون تغییر کند و استقلال که لیستش را پر کرده بود توانست نخستین بازیکن جدیدش را به خدمت بگیرد. البته مسبب تغییر قوانین، باشگاه پرسپولیس است چرا که آنها نخستین چراغ را روشن کردند و با جذب علیرضا حقیقی نشان دادند همه قانون‌هایی که فصل قبل و این فصل تیم‌ها ملزم به اجرایش بودند در یک چشم برهم زدن می‌تواند از بین برود. ابتدای فصل گفته می‌شد که تیم‌ها تنها می‌توانند ۳-۲ بازیکن میان خود معاوضه کنند یعنی بازیکن بدهند و بازیکن بگیرند کاری که در انتقال محمد رضایی صورت گرفت و آبی‌ها محمد انصاری را به فجر دادند و محمد رضایی را گرفتند. استقلال تا به امروز هیچ کار غیر قانونی در فصل نقل و انتقالات انجام نداده اما جذب حقیقی توسط باشگاه پرسپولیس نشان داد که قوانین هرلحظه قابل تغییر است و بی آنکه قانون مورد توجه قراربگیرد هم می‌توان بازیکن گرفت!با این اوصاف باشگاه استقلال هم در پی جذب گزینه‌های مورد نظر است و از آنجا که دیگر تیم‌ها نیز دست به تغییراتی خواهند زد آبی‌ها نیز در پی تقویت تیم خود خواهند بود. نخستین بازیکنی که به خدمت استقلال درآمد عباس محمدرضایی بود اما آبی‌ها گزینه‌های زیادی را مورد توجه قرارداده‌اند. مجموعا تا به امروز ۹بازیکن هستند که مورد توجه باشگاه استقلال قرارگرفته‌اند. اسامی به این شرح است:

تعداد صفحات : 3

درباره ما
Profile Pic
عشق را آدم های عاشق میدانند. شوق را انسانهای مشتاق. باید با من باشی، باید همدوش من باشی تا این عشق و شوق را بشناسی. من و استقلال و زندگی ،یکی هستیم. این خود عین عاشقی است. اميدوارم ازاين وب خوشتون بياد فقط نظر یادتون نره
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 24
  • کل نظرات : 3
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 0
  • آی پی دیروز : 4
  • بازدید امروز : 2
  • باردید دیروز : 6
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 32
  • بازدید ماه : 73
  • بازدید سال : 365
  • بازدید کلی : 3,730